Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Miercurea fara cuvinte. Penultima imagine…

Posted by daurel pe 30 Noiembrie 2011

…preluata de pe blogul lui Paul; am epuizat stocul; chiar imaginea de mai jos mi se pare prea intima…

LA MULTI ANI, sa ne traiesti , dulce ROMÂNIE!
***
&
Mai multe despre „programul manifestarilor” ww gãsiti pe blogul : vis-si-realitate
***
12 Răspunsuri to “Miercurea fara cuvinte. Penultima imagine…”

  1. Carmenc said

    La multi ani, România! La multi ani , tuturor românilor!
    Daurel, gestul tau este deosebit!

  2. CARMEN said

    scuze, mi-am gresit numele :)) Carmen sunt.

  3. adriana said

    La multi ani!

  4. 13angi said

    Asa sa fie!
    Sa ne traiasca in vecie!

  5. abbilbal said

    De acuma da ! Este 1 Decembrie. De 21 minute am părăsit miercurea fără cuvinte.

  6. oanaclara said

    Foarte frumos! La multi ani,Romania!

  7. La mulți ani, România, la mulți ani tuturor românilor!
    Doar la Carmen am mai văzut un colaj așa de reușit. Frumos! 🙂

  8. […] La mulţi ani române oriunde te-ai afla! […]

  9. rokssana said

    La multi ani, România ! La multi ani, tuturor românilor !

  10. Marycix said

    La Multi Ani!
    Frumoasa imagine! Ai impresia ca Mihai Viteazul zboara pe deasupra multimii!

  11. Emahategan said

    NU AM CUVINTE,NICI VOCE-A SPUNE
    CAT DE FRUMOASA ESTE TARA MEA…….LA MULTI ANI ROMANIA!!!!!!!

  12. Zina said

    La mulţi ani, România ! La mulţi ani, români, oriunde v-aţi afla !

Lasă un răspuns

 
