Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Patroni fãrã frontiere

Posted by daurel pe 29 Noiembrie 2011

Povesteam intr-o postare recenta ca am incredere intr-un tânãr reintors din strainatate pentru a-si face rostul acasa; in agricultura, ceea ce m-a impresionat.

Dupa 4 interviuri a fost angajat la o multinationala; ceruse 2500; a primit 33oo net, masina de serviciu, bonuri de masa, laptop, asigurare, telefon…; este adevarat ca nu are munca de birou…

Ideea este ca se poate !

Criza actuala nu este cauzata de multhulitele companii transnationale , ci de mânuitorii de bani, care nu mai sunt majoritari evrei…

Evreii nu omorau gãina care face oua de aur…Nu sunt/ nu erau toti precum Ştroţcan

Localizand, este suficient sa-i vezi pe Adrian Vasilescu si Ilie Serbanescu, nostalgic comunistoid,  si iti faci o idee de ce nu merge creditarea, deci economia româneasca…Despre nea  Ilie n-am gasit date biografice relevante; poate la CNSAS

2 răspunsuri to “Patroni fãrã frontiere”

  1. Ulise said

    Nici pe mine nu mă găseşti la CNSAS, că-s capitalist prin născare! Rezoluţia ()ori revoluţia?!) avea deja un deceniu când am sosit şi eu pe lume.

  2. Să vedeți ce poveste (reală) minunată am citit-
    http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/11/talentul-tau.html

Lasă un răspuns

 
