Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Marti, trei cugetari

Posted by daurel pe 29 Noiembrie 2011

Le-am copiat de la Paul.


Nu fi de neinlocuit. Daca nu poti fi inlocuit, atunci nu o sa fii niciodata promovat.

&

Stii ca lumea s-a intors pe dos cand cel mai bun rapper este alb, cel mai bun jucator de golf este negru si cel mai inalt baschetbalist din NBA este chinez.

&

Un nou studiu guvernamental finantat prin fonduri europene si desfasurat pe o perioada de 10 ani a concluzionat ca trei sferturi din populatia Romaniei inseamna 75% din populatie.

&

PS.Recomand: imi-doresc=nu-pot

Updatarea de la ora 9.30. Desi am recomandat (si) ceva mai consistent, Ulise  a strâmbat din nas; sunt nevoit sã plusez:

“La  jumătatea drumului între credinţă şi critică se află popasul raţiunii.

Raţiunea înseamnă să crezi că poţi să înţelegi fără să crezi; dar tot credinţă rămâne, fiindcă a înţelege conţine şi presupunerea că există ceva de înţeles.”

Si inca:

„Un singur lucru mă uluieşte mai mult ca prostia cu care mai toţi oamenii îşi petrec viaţa: inteligenţa pusă în această prostie“

&

Comentariul meu: am explicat in postarea https://daurel.wordpress.com/2011/11/13/despre-ignoranta-sau/ de ce nu indic autorii citatelor.

7 Răspunsuri to “Marti, trei cugetari”

  1. Ulise said

    E-te, fleoşc!

  2. Marycix said

    Multe sunt semnele ca lumea s-a intors pe dos!

  3. Zina said

    Da, dar daca poti fi inlocuit, ai doua perspective: să fii promovat ori sa fii dat afara…

  4. Ulise said

    Cum se scrie chestia aceea care se transformă într-o … limbă scoasă?!

  5. daurel said

    @Ulise,
    am prevazut reactia…

    @Zina,
    tot ezit sa detaliez experientele mele cu patronii…

  6. Ulise said

    Înseamnă că eşti prevăzător şi e bine! Dar, dacă nu gândeşti ca mine, eşti duşmanul meu, nu-i aşa?! Să ai o duminică plăcută, urmată de o săptămână de excepţie!

  7. daurel said

    @Ulise,
    ma ajuta mult cei care nu gandesc ca mine; ii apreciez, deoarece imi cunosc interesul…

Lasă un răspuns

 
