Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Bancurile de luni

Posted by daurel pe 28 Noiembrie 2011

Nu-i mai dau numele doamnei care ni le-a trimis, deoarece incearcã s-o momeasca pe sotia mea, deseara, la un concert al uneia Gheorghiu (parca…); ce conteaza ca nu-i cere banii pe bilet? Primele droguri se dau gratis !

O femeie în farmacie:
– Aveţi ceva ieftin pentru slăbit?
– Da, plasture!
– Şi unde se pune?
– Pe gură!

––––––––––

O secretara blonda la prima zi de lucru primeste sarcina sa faca
cafea la baieti.

Cum nu a facut niciodata cafea, se duce la
restaurantul de vis-a-vis cu un termos in mana:
– D-le chelner, intra in acest termos 6 cafele?
– Da, domnisoara, intra si mai mult. – zice chelnerul.
– Vai ce bine e!!! M-ati salvat! Faceti 6 cafele atunci. Doua cu
zahar, doua fara si doua cappuccino.

–––––––––––––––

Domnişoară, îşi întreabă şeful secretara, ce faceţi de obicei duminica?

− Mai nimic…, răspunse secretara.

− Atunci, aş vrea să vă amintesc că azi nu este duminică.

–––––––––––––
– Spuneti-ne doamna, sotul dvs. are ceva semne particulare? Altfel nu-l putem gasi.
– Inca nu, dar o sa aiba imediat ce-l aduceti acasa.

––––––––––––––-

– Ce mai fac ai tãi?
– Excelent, nevasta-mea a nãscut un bãietel, care seamana leit cu mine…
– Da? Si nu se mai poate face nimic?

–––––––––––-

O blonda persoana  in troleibuz.

La un moment dat ii suna telefonul mobil.
Ea incepe sa-l caute: in buzunar, in geanta – nu-l gaseste. In cele
din urma spune:
– Fuck! Sigur l-am uitat la serviciu!

––––––––––––––––––

– Trebuie  neapărat să-mi comand câteva rochii noi.

– Bine, zice soţul, dar toate dulapurile sunt pline de rochiile tale!
– Ştiu, dar pe toate mi le-au văzut vecinii.!
– În cazul acesta, ar fi mai bine să schimbăm cartierul, ar fi  mult mai ieftin.
·

–––––––––––

– Când se gândeşte la mine, soţul meu capătă o putere de muncă extraordinară…
– Aşa e, tu!  L-am văzut ieri bătând covoarele…

––––––––––––-

Aglomeratie in toate magazinele de ceasuri din Romania; blondele toate mondenele au auzit cã in aceasta zi se schimba ceasul

–––––––––––––––

EA: Dragul meu, stii ca ori de câte ori vãd florile astea imi
amintesc de ochii tai?
EL: Cum asa draga, asa ochi
frumosi am?
EA: Nu, se cheama Ochiul- boului!

&

PS. Pentru Zamfir: stiu ca ora s-a schimbat mai demult, doar am aflat de pe blogul lui Ulise;…

Ulise, cel cu aforismele secolului XXI si cu cadourile bloggeristice…

Updatarea de la ora 18.30: mi-a placut postarea http://drumuricatretine.wordpress.com/2011/11/25/stii-cat-valorezi ?/

2 răspunsuri to “Bancurile de luni”

  1. Fiecare zi cu bancurile ei?

  2. Zamfir said

    Te pui bine cu Ulise?!

Lasă un răspuns

 
