Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Fãrã titlu

Posted by daurel pe 27 Noiembrie 2011

Am primit pe e-mail o poveste perfecta de succes.

Desigur, este o poveste americanã, scrisa de americani pentru americanii complexati de cultura(?) europenilor; totusi, pentru mine, povestea este incurajatoare; inclusiv in blogging

Un comis voiajor recent angajat a trimis companiei primul raport cu privire la vînzările făcute. Superiorii lui au rămas împietriti. El scrisese:

„Am dus l-a omul acesta care nu cumprat nimic niciodată de la noi si iam vîndut multi produse. Acuma mă duc la Cicago.”

Înainte ca directorul departamentului de vânzări să-l concedieze a sosit al doilea raport:

„Am ajuns la Cicago si a-m vândut peste un milon de produse.”

Temându-se să-l concedieze si fiindu-i si mai frică să-l păstreze, directorul a plasat problema în bratele directorului general. În dimineata următoare, personalul departamentului de vînzări a observat cu stupoare pe afisier, alături de cele două rapoarte ale comis-voiajorului, o notă din partea directorului general:

„An petrecut prea mult tinp încercînd să scriem coret si prea putin timp încercat să ne vindem produsele. Să ne uităm atent la aceste vînzări. Vreau fiecare să citeste cele două rapoarte de la Gooch care unblă din casă în casă si face o trabă foarte bună penru noi. Fiecare ar trebi să merget si să facetja fel.”

Comentariul meu:-vesti-bune-pentru-oameni-imperfecti

6 răspunsuri to “Fãrã titlu”

  1. Îmi amintesc că mie îmi vindea lucrările de grafică un vânzător stradal, alături de alte mărunțișuri, de-ale altora. Eu nu reușeam să vând nici cu jumătate din prețul pe care îl obținea acest om fără școală…Și știi. îi plăceau ”mâzgălelile” mele în cărbune și tuș! Eram studentă pe vremea aceea.
    Ce să zic, QED! Și o duminica frumoasă! 🙂

  2. […] să scrie:..și nu numai ei… CARMNEN Daurel Muzee din Cluj. Life in […]

  3. Vorbele zboară, scrisul rămâne..

  4. Zina said

    De acord cu Gina ! Ei, si pe urma, e o chestiune de educatie si de respect fata de sine. Aici suntem diferiti…

  5. daurel said

    @Mirela,
    Nu oricine poate fi vanzator; clientul trebuie invaluit, vrajit…

    @Incertitudini,
    de asta mi-e frica uneori…

    @Zina,
    citez de la Zamfir si Ulise :
    „Bărbaţii şi femeile sunt de acord într-o singură privinţă: n-au încredere în femei.”
    (http://blogulise.wordpress.com/2011/11/25/aforismele-cainicului/)

  6. Ulise said

    Comerţul e una, gramatica e alta. Becali e as în primul domeniu. Zamfir e în al doilea.
    Mulţumesc pentru citare, dar, şi eu am citat!

Lasă un răspuns

 
