Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Bucurii de o zi

Posted by daurel pe 22 Noiembrie 2011

Sper ca nu se supara dl prof. Oprea, nici de data  asta…

Redau cateva dintre cele peste 40 de comentarii ale unor copii bucurosi ca au mai rezolvat o problema. Este vorba despre legenda-lui-dragos-voda

  1. malina

    ianuarie 13, 2011

    vreu sa trag la imprimanta si nu merge

  2. imi palce

  3. iam dat nota EXCELENT sper sa dati si voi asa am primit 10 pe acest referat

Tare legenda si am luat o nota mare pe ea mam gandit sa o scriu pe jumatate dar am scrisope toata fiind ca mi-a placut mult

Comentariul meu: copiii de azi, prin inevitabila comparatie cu perioada de acum 30-40 de ani, sunt dezinhibati si eficienti; parca sunt mai increzator in viitor…

Un elev promite cã va mai citi !

Bucurii de o zi…

6 răspunsuri to “Bucurii de o zi”

  1. Am postat si eu un articol foarte citit(copiat) de copii, iar mesajele lor sunt asemanatoare.
    http://g1b2i3.wordpress.com/2009/04/21/intemeierea-romeilegenda-lui-romulus-si-remus/

  2. […] Daurel.Bucurii de o zi […]

  3. Asta este tare de tot-poi daca nai tus ca esti sarac 🙂 ) =))

  4. Andi said

    Bieții copii ”cibernetici” n-ar fi atât de lipsiți de repere și mândrie, n-ar lua cu copy-paste o temă și ar înțelege mai ușor importanța lucrului bine făcut, dacă nu li s-ar prezenta fără precizări și explicații clare materiale în care se amestecă istoria cu mitologia, ficțiunea literară cu faptele istorice, fragmente disparate, fără precizarea contextului istoric, anecdotică și legende fără să fie etichetate ca atare. Nu mai zic de concluziile personale atașate citatelor fără ghilimele, fără precizarea autorilor sau a mențiunii că ar fi vorba de o parafrază. Nici greșelile de ortografie din comentariile lor nu sunt ajutați să și le observe sau să le înțeleagă. Orice, de dragul traficului.
    Văd că nu se sesizează profesorii de istorie și nici cei de literatură, nu deranjează pe nimeni nici sursele precare sau chiar neprecizate.
    Dar, ca și în alte cazuri, ”merge și așa”, mai ales dacă ne putem autointitula ”cei mai buni” și, mai ales, dacă putem da vina pe copii și pe superficialitatea lor.

  5. daurel said

    @Incertitudini,
    copiii nu spun numai lucruri traznite…

    @Andi,
    nepotii mei sunt departe, dar se pare ca problemele sunt aceleasi pretutindeni.

  6. Andi said

    Nu-i știam pe nepoții dvs., mă deranjează necazurile de pe la noi. 🙂 Mă refeream la unele bloguri ”de la noi”, în special la Istorii regăsite.
    Am lăsat aici nemulțumirile mele, pentru că autorul acelui blog ignoră comentariile critice și le răspunde DOAR celor care-l perie.
    Nici cu aluzii și observații mai fine nu a ținut cont de sugestiile mele, așa că, nu știu ce să mai fac.
    Mă gândesc să-i compun o baladă omagială și să strecor în ea rugămințile de mai sus. 😆
    Poate, la așa ceva, percutează și începe să își respecte cu adevărat elevii, cititorii și colegii profesori.

Lasă un răspuns

 
