Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Mi-am amintit ca Ulise…

Posted by daurel pe 15 Noiembrie 2011

…mã tot indeamna sa urc in clasamentul Zelist pentru a oferi pinguri consistente spre minunatele bloguri pãzite de el si prietenul lui:

Un ţăran american şi unul român se întâlnesc la un moment dat.
Românul îl întreabă pe american:
− Măi, ţărane american, fermierule, spune-mi şi mie cât pământ ai acolo la tine?
− Măi ţărane român, spune americanul, eu ma urc dimineaţa în maşină şi tot merg, şi merg, şi merg până seara. Şi tot pe pământul meu rămân. No atâta pământ am eu în America.
Ţăranul român rămâne gură-cască, face o pauză prelungă de gândire, după care spune:
– No, maşină de aia am avut şi eu.

Comentariul meu il gãsiti pe blogul lui Baltazar…

4 Răspunsuri to “Mi-am amintit ca Ulise…”

  1. Zamfir POP said

    Mare oroare faci, dom’le capitalist!
    Nu te-am indemnat sa urci in clasamentul Zelist pentru a oferi pinguri consistente, ci, pentru că mi-ai promis că-ţi vei scrie poziţia cu numai trei cifre!
    Plus, că, de vreme ce te tot lauzi că ai fi coborâtor din Pomi, urcă în elita blogosferei!
    Dacă mă superi, te dau pe laba Prietenului Ulise!!!

  2. daurel said

    @Zamfir,
    amu’, asta-i; n-o sa ma apuc sa sterg postarea; stai sa vad cum apare maine, joi, raportul de vanzari

  3. Daurel, şi eu care venisem pas intins , gândind că voi citi o poveste inedită….
    Dar nu sunt dezamăgită fiindcă este vorba de bravul Ulise , cel mai – cel mai colindător pe cărări de munte şi pajişti înflorite de-l invidiez!!!

  4. […] Voicu, Alex Mazilu, Alice Georgiana, Andera Y, Blackwater, Carmen, Cartim,Coolnewz, Dragos Butuzea, Daurel, Eumiealmeu, Fosile si pietre, Gabriela Neagu, Gabriela Savitsky, Share […]

Lasă un răspuns

 
