Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Miercurea mea este cu imagini si vorbe imprumutate

Posted by daurel pe 9 Noiembrie 2011

Mai intâi un banc vechi.

Niste reporteri straini incercau sa discute cu câtiva tãrani români; nu era clar daca taranii refuzau interviul sau nu intelegeau  nici o limba incercata de straini; intr-un final românii au intrebat daca inregistrarea se va auzi si la „Europa libera”.

– „Ja, igen, da, yes, …” au exclamat reporterii.

– „Noa, atunci scrieti acolo: HEEELP!

„Cele mai minunate dintre toate aceste bogăţii sunt pădurile”, continuă jurnalistul britanic


Fotografia aleasă de Financial Times pentru a reprezenta editorialul „Lost in Transylvania”

Mai multe imagini gasiti mereu, dar in special azi, pe blogul Doamnei Carmen din Germania

17 răspunsuri to “Miercurea mea este cu imagini si vorbe imprumutate”

  1. Zina said

    Taranii romani s-au descurcat intotdeauna ! Iar help se invata de la televizor ! 😀

  2. adriana said

    ambele fotografii sunt superbe

  3. Marycix said

    Frumoase fotografii, daurel! Avem o tara cu adevarat frumoasa!

  4. Emahategan said

    Ne-am cam invatat sa cerem „heeeeelp” si nu punem mana sa facem ceva!
    Avem o tara frumoasa,pacat ca nu-i locuita de americani!

  5. CARMEN said

    am admirat fotografiile zilele trecute, la tine pe blog. Sunt între-adevar superbe. Iar bancul… excelent! nu-l stiam, m-am amuzat, multumesc!
    Sa ai o zi minunata, ca în fotografiile prezentate!

  6. abbilbal said

    Foarte frumoase fotografii.

  7. minoki said

    Frumos peisaj!

  8. 13angi said

    Ce tara frumoasa putem avea!Imaginile te lasa fara cuvinte!

  9. Sara said

    Imaginile sunt superbe! Țara noastră are atâtea locuri frumoase! Și oameni frumoși la chip și la suflet!..
    Seară frumoasă! 🙂

  10. Frumoase locuri, calme, de poveste.

    Imi amintesc si eu un banc asemanator. Tot asa era intalnirea, intre niste tarani romani si niste reporteri straini, dornici sa cunoasca traiul taranului roman. Strainii incercau sa afle cate ceva:.
    -Do you speak english?
    -Parlez vous francais?
    -Parla Italiana?
    – Habla Español?
    Taranii, nimic Au plecat strainii. Unul din tarani ii spune celuilalt:
    -Ai vazut, ma, cate limbi stia ala?
    – Vazut. Si la ce i-o folosit?
    O seara frumoasa, Daurel! 🙂

  11. Peter said

    Fotografiile sunt într-adevăr superbe!

  12. Ei.. carul cu boi. Nu am mai vazut de vreo 10 ani.

  13. Ulise said

    Erata la erata: prima dată (nu-mi iese nicicum!).
    Pe cehoaică am cunoscut-o în maşina unui englez. Eu făceam autostopul. Ea … fugea de ruşi!
    Văd că mai ai un pas până la 999. Felicitări!

  14. daurel said

    @Zina,
    tot vreau sa definesc taranul roman, insa nu-l pot „prinde”…

    @Adriana,
    multumesc; meritul meu este ca le-am copiat

    @Marycix,
    Pentru a ne bucura, inclusiv de frumusetile Romaniei, trebuie sa ne hotaram sa avem atitudinea de-a fi multumiti; asa am auzit…

    @Ema,
    eu sunt convins ca vor veni/reveni/apare si ceva oameni-Oameni ; totul este sa-i recunoastem…

    @Carmen,
    caut sa mai salvez cate ceva; sper ca internetul arhiveaza pe durata rezonabila.

    @Mirela,
    in vremurile dinainte de ’89 a sti o limba straina insemna cosmopolitism, distantare de masele muncitoare…

    @Abbilbal,
    le-am gasit, le daruiesc.
    Multumesc de vizita.

    @Minoki,
    multumesc !

    @13Angi,
    se spune ca sunt pe cale de disparitie

    @Sara,
    chipul se mai boieste…

    @Peter,
    reporterii aveau (si) aparate performante

    @Costin Comba,
    mai sper ca nu-i un aranjament publicitar…

    @Ulise,
    nu-ti iese daca ma tot critici;
    stiam ca bancul e vechi, dar mi-a fost lene sa mentionez;
    Ref. Zelist: se pare ca nu mi se inregistreaza toate pingurile din blogspot; m-am obisnuit cu pozitia asta mediocra…

  15. – John?
    – Yes, sir!
    – Adu-mi, te rog, pianul.
    – Vreti sa cantati la pian, sir?
    – Nu, John… dar mi-am uitat tigarile pe el si ma gandeam sa nu te deranjez pentru un fleac!

  16. Nu mă pricep la pinguri, citesc cu atenție și spun ce știu, când știu!

  17. daurel said

    @Incertitudini,
    Sunt sanse ca un nepot sa primeasca un pian; dupa ce se va plictisi de el va ajunge in camera mea…
    PS. Va trebui sa scriu din nou despre Zelist, pinguri si maniere…Deocamdata zic atat: ii stiu pe cei care se bucura de pinguri; pe unii-i incurajez, unii se descurca si fara mine…

Lasă un răspuns

 
