Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

M-am bucurat…

Posted by daurel pe 28 Octombrie 2011

…in ultimele zile si pentru unele realizari in domeniul bloggeristicii; am fost folositor unor cititori care cautau insistent  informatii despre pisoi; iata ce au gasit pe blogul meu:

… elevii primesc ca tema sa faca o compunere despre dragostea de tara.

Cea mai apreciata compunere a fost a lui Bula. El a descris o intamplare legata de pisoii pe care pisica sa i-a fatat de curand. Bula le-a pus in fata doua strachini cu lapte, pe una a scris Romania si pa cealalta Germania si pisoii s-au dus toti la strachina pe care scria Romania .
– Bravo, Bula!Frumoasa compunere! exclama invatatoarea entuziasmata. Te rog sa citesti compunerea si cand vom avea inspectie.

Dupa cateva saptamani a venit inspectia.
Bula e pus sa citeasca compunerea, dar de data asta pisoii merg la strachina pe care era scris Germania .

Contrariata, invatatoarea intreaba:

– Cum asa, Bula? Parca acum cateva saptamani pisoii au mers la strachina pe care scria Romania !
– Asa-i, doamna, dar intre timp au fãcut ochi!

PS. Azi am descoperit citatul: Quod scripsi, scripsi; tot acolo veti gasi articole despre copilaria lui N. Iorga si multe alte informatii pentru minte, inima si literatura.

9 răspunsuri to “M-am bucurat…”

  1. […] Aurora ,Lolita,  Octo Cat meow, Zina,Teo Negură,se-cret,Rokssana,Sara,-X-,MaxPeter,Vania,Gabi,Daurel,Coolnewz,GabiCimpoca,Androxxa, Theodora,Innerspace,Napocel,Colţul cu muzică, Iguana.Şi cine mai […]

  2. […] Alice, Androxa, Carla, Carmen Amza, Colţul cu muzică, Daurel, Gabriela, G1b2i3,  George, Gina, Ioan Usca, Lolita, Rokssana, Sara, Schtiel, Shayna, […]

  3. Bancul cu pisoii e cel mai simpatic pe care l-am auzit in ultima vreme.
    Multumesc.

  4. […] Daurel.M-am bucurat… […]

  5. […] Daurel.M-am bucurat… […]

  6. Marycix said

    Bun bancul Daurel dar mai ales morala este interesanta!

  7. […] Daurel.M-am bucurat… […]

  8. […] Y, Andreea M., Blackwater, Carmen, Cartim, Costin Comba, Cristi Milla, Dan Văideanu, Daniel Rus, Daurel, Florin-Călin, Fosile si pietre, Gabriela Neagu, Gabriela Savitsky, Gânguritu’,Ivanuşka, […]

  9. daurel said

    @Supravietuitor,
    nu-i nou, insa mai este valabil…

    @Marycix,
    Crestem…

Lasă un răspuns

 
