Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Fala

Posted by daurel pe 19 Octombrie 2011

Am postat cândva despre cai; despre caii de la sate de dinainte de colectivizare; intuiam ca reprezentau si o imagine a puterii oamenilor locului…

Azi am citit o analiza a lui CTP despre fãlosenia deşãnţatã; mi-am amintit cã am citit undeva despre cei mai bogati olandezi; sunt fermierii, au actiuni, au si conturi in banci, insã circula cu biciclete…

Iata ce scria CTP acum 7 ani (asa sustine dumnealui);

La televizor, toată ştabimea politico-afaceristă a zilei, de la stânga la dreapta, se arată adânc preocupată de soarta celor mulţi şi nefericiţi. Toţi vorbesc numai de proiecte sociale, de altruisme generale, de omul necăjit care trebuie musai ajutat. Umanişti, filantropi, făcători de bine, pomanageri, sfinţi, asta sunt mai-marii noştri până se suie în gip. După aceea, pe şosele, avem imaginea adevărată a bestiilor feudale sub care trăim.  Gipul e armură şi calul înzăuat din înaltul căruia baronul se uita la iobagii buluciţi în praf. Şi pe urmă se duce şi vorbeşte de solidaritate socială şi de spiritul comunitar european care trebuie să ne anime.

PS. Profit de ocazie si relansez si postarile mele:

am-vazut-la-televizor-o-parada-regala-cu-cai-si/

lectii-de-viata-2/

5 răspunsuri to “Fala”

  1. Andi Bob said

    Îl treceți pe CTP la categoria prieteni de încredere, care m-au ajutat în viață? 🙂

  2. Mirela said

    Ce cal, ce limuzina, ce gipan… E L I C O P T E R U L !
    Am vazut azi o nunta (la tv) la care mirii au venit cu elicopterul (pentru o distanta de mai putin de un km.)… Pe ex-columbeanca o aducea iri cu elicopterul la scoala…i-a dat papucii, dar i-a cumparat altii unu galben, acum conduce un rols…Ce cal, domne’ ?!
    Daurel, sa ai o zi buna! 🙂

  3. Zina said

    Deci nu s-a schimbat nimic fata de acum 7 ani…

  4. daurel said

    @Andi Bob,
    CTP nu-i de incredere, insa n-as vrea sa-l am dusman…

    @Mirela,
    nu-mi place sa fiu in aer…; ma revendic terran.

    @Zina,
    Voiam sa subliniez si asta, insa m-ar fi contrazis evidenta: am imbatranit ! (sper ca nu in rele…)

  5. […] invit la lectură pe: Dana Pătrănoiu, Daurel, Eumiealmeu, Fosile si pietre, Gabriela Neagu, Gabriela Savitsky, Gina, Grişka, Mihaela […]

Lasă un răspuns

 
