Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Lectii de viata (2)

Posted by daurel pe 18 Octombrie 2011

Acum, cã mi-am onorat angajamentul fata de Andi, cãreia ii rãmân indatorat pentru idee, pot sã concep un plan de bãtaie pe tema din titlu, pe care o consider o categorie de baza a articolelor mele.

Dupa ce am citit postarea de azi a lui Daniel Tudose, mi-am amintit cã sunt ofiter in rezerva in specialitatea tancuri si auto; plãnuiesc  sã achizitionez la pret redus un vehicul 8×8:

Tab-saur-1_top
Daca vrei, poti !
&$
PS. Nu stiu daca trebuie echipat cu cauciucuri de iarna…
PSS. Astfel as rezolva si problema transportului nepotilor de la aeroport pânã acasã; vara trecutã fiica-mea si ginerele nu mi-au permis sã transport cu fosta lor masina decât bagajele cu cadouri…
8 răspunsuri to “Lectii de viata (2)”

  1. buna idee

  2. Să achiziționați un tanc, adică???

  3. Mi-am amintit ca am postat un articol despre cele mai tari vehicule militare rusesti.
    http://g1b2i3.wordpress.com/2008/08/16/cele-mai-tari-vehicule-militare-rusesti/

  4. […] de Cluj,Xaba,Aurora,Carmen,CELLA,Daurel,Gabi Cimpoca,Gabi,Gina,Lili,Vania,Luna Patrata,Max Peter,-X-,Rokssana,Teo […]

  5. […] Daurel.Lectii de viata (2) […]

  6. […] de Cluj,Mirela, Xaba,Aurora,Carmen,CELLA,Daurel,Gabi Cimpoca,Gabi,Gina,Lili,Vania,Luna Patrata,Max Peter,-X-,Rokssana,Teo […]

  7. […] robert, vizualw, zamfir, daurel, gabi, calin, mirela, ipocrit, […]

  8. daurel said

    @Daniel Tudose. ma simt incurajat…

    @Incertitudini,
    un tanc pe roti…

Lasă un răspuns

 
