Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Probleme globale

Posted by daurel pe 16 Octombrie 2011

Am primit de la cei mentionati in rubrica etichete mai multe glume de interes international; am selectat câteva in vederea publicãrii…

Mai intâi, iata ce am gãsit prin efort propriu de cautare, dupa ce am vãzut o parte a unei emisiuni Tv:

(este harta in viziunea rusilor, deci o varianta cu care suntem obisnuiti; mai socante sunt celelalte)

Iata glumele promise:

Un catolic, un protestant, un musulman si un evreu discutau la masa de prânz:
Catolicul: Am o avere mare… voi cumpara ceva mare; probabil Citibank!
Protestantul: Sunt foarte, foarte bogat asa ca voi cumpara… Microsoft!!
Musulmanul: Sunt print, sunt fabulos de bogat.. intentionez sa cumpar ceva de talia General Motors!
Evreul a mestecat calm in cana de cafea, a asezat lingurita pe masa, a sorbit.
linistit din cafea, s-a uitat la ei si le-a spus pe un ton indiferent:
– Nu vând nimic !

&

*

Sotul cãtre sotie:

– Ce idioata esti !
– Bineinteles ca sunt idioata. Daca eram cãsãtorita cu un preot, eram preoteasa !
&
*
  Premiere jour a l’ecole en France 1 september . . .;the director calls the names of the students .
-Mustapha El Ekhzeri
-Present
-Achmed El Kabul
-Present
-Kadir Sel Ohlmi
-Present
-Mohammed Endahrha
-Present
– Ala In Ben Oit.  Silence in the room .
– Ala In Ben Oit.   The room remains quiet .
-For the last time:  Ala In Ben Oit !
Suddenly a boy on the last file in the room stands right and says against the director:
– That is me, but you must pronounce it differently, my name is  Alain Benoit !
*
PS. Am incercat sa public ceva care sa fie mai greu de reprodus oral; m-am saturat de povesti reproduse „dupã ureche”; cei care doresc informatii veritabile, sã intre pe bloguri !
6 răspunsuri to “Probleme globale”

  1. Ați vrut dialog!

    – Cum te cheamă pe tine, băiețel?
    – Radu.
    – Răducu și mai cum?
    – Radu Mazăre.
    – Și ce-ți dorești tu de la Moșu’?
    – Nimic. Mamaia îmi aduce tot ce vreau!

  2. Marycix said

    Bune glume Daurel! Prima este si ecumenica, nu numai de interes international!

  3. […] Deleanu, Cati Lupașcu, Cristinutza, Găbitzu, Gabriela Savitzky, Teodora Marinescu și pe  domnii Daurel,  Cătălin C. Vasii,  Acuvio, Zamfir Pop,  Mr. Cairo, Zolty, George Floarea, Flavius, Călin […]

  4. Andi Bob said

    Vă ofer o leapșă tare simpatică: Lecții de viață. Presupune scrierea unui post despre cele mai importante lucruri pe care le-ați învățat până acum. Aș fi onorată dacă ați prelua-o (e o ocazie specială pentru mine). Sunt sigură că acest exercițiu de sinceritate/introspecție pune în valoare franchețea care vă caracterizează.

    Seară plăcută

  5. Excelent!

  6. daurel said

    @Incertitudini,
    Mosu o fi fost numai la Amara…

    @Marycix,
    am suparat pe cativa cand am laudat ecumenismul.

    @Andi Bob,
    am citit cateva mergand pe fir; voi fi obligat sa fiu sincer; chiar onest…

    @Mircea Suman,
    multumesc; le mai nimeresc…

Lasă un răspuns

 
