Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Una dintre postarile mele…

Posted by daurel pe 15 Octombrie 2011

…i-a  folosit sigur cuiva: internautul care  cãuta „sensul cuvântului paraschevaa gãsit un fir…; n-a lãsat comentariu, dar sunt convins cã va reveni …

Imi pare rãu ca i-am dezamagit pe cei 14 cãutatori de  „Mihai Eminescu„; au ajuns cumva pe blogul meu, insa n-au fost accesate nici unul dintre cele peste 20 de postãri care contin acest nume…Cum si-au dat seama cã nu meritã ?

In schimb, eu m-am lãmurit cine, cum si de ce a inventat blogul; cercetarea a facut-o un prieten al lui Zamfir; il recomand si pe Zamfir, deoarece crede

Pentru cei ce cautã parfumul Lunii, am gãsit mai multe oferte: Mirela/luna-moon-perfume-poveste-parfumata/,Lili-miresme-de-luna/, Vero/luna-i/, Sara– parfumul-lunii, Gabi, pe blogul de arta-/poveste-parfumata-primii-oameni-pe-luna/, Dictaturajustitiei-Parfum de luna, Incertitudini-singura-craiasa-noptii.html…

PS. Desi mi-au plãcut toate bancurile primite de la cumnatul  Brudi, public doar cele adecvate profilului acestui blog:


La interviul pentru angajare:
– Sunteti casatorit?
– Nu.
– Ne pare rau, noi avem nevoie de persoane care sunt obisnuite sa se subordoneze…

Merge pe strada o doamna cam plinuta. De ea se apropie un cersetor:
– Doamna, de cinci zile nu am mâncat nimic.
– Ehee, daca as avea si eu asa vointa...

O femeie se plange unui politist:
– Domnule politist, tipul acela ma urmareste. Cred ca e beat! ….Politistul o ‘mãsoara’ de sus pâna jos si spune:
– Aveti dreptate. Cu siguranta este beat !

6 răspunsuri to “Una dintre postarile mele…”

  1. Aveam niște bancuri bune, le las pentru altă zi. Astăzi de dăm cu parfum selenar-

    http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/10/singura-craiasa-noptii.html

  2. Multumesc pentru bancuri si pentru link!

  3. […] Daurel.Una dintre postarile mele… […]

  4. […] Daurel.Una dintre postarile mele… […]

  5. Ema said

    Aflu ca a fi flamand e o „vointa”.Super!

  6. […] Precup, Carmen, Cartim, Cipri Palamariu, Costin Comba, Cristi Milla, Dan Vaideanu, Daniel Rus, Daurel, Fosile şi pietre, Gabriela Neagu, Gabriela Savitsky, Gânguritu’, Ivanuşka, Maricica, Max […]

Lasă un răspuns

 
