Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Miercurea fara cuvinte…

Posted by daurel pe 5 Octombrie 2011

…continua pe blogul Doamnei Carmen din Germania chiar daca este Oktoberfest.

Daca n-ar fi autoturismul si crucea de pe deal, as zice ca nu s-a schimbat nimic in peste 50 de ani; poate rana dealului este mai mare…
Alte poze cu satul meu natal le-am gasit azi pe paginile plecat.ro
11 răspunsuri to “Miercurea fara cuvinte…”

  1. adriana said

    Pomi: frumos nume, frumos sat; am vazut si pomi si flori si cai si placa memoriala. Toate cele bune!

  2. CARMEN said

    frumoasa fotografie! este evidenta durerea din cuvintele tale…

  3. Emahategan said

    Daca Dumnezeu ajuta,o sa facem o vizita in Pomi.Am cunoscut,doar prin telefon,o familie de acolo,tocmai in America.Tinem legatura,tot telefonic,deocamdata,chiar daca sunt 3 ore de mers cu masina.

  4. Zina said

    Frumos nume are comuna ta natala ! Totusi, cum de nu s-a facut un pod acolo, macar in ultimii douazeci si unu de ani, de cand am scapat de dictatura, suntem liberi, bogati si fericiti ?!…

  5. Nu știu să vă spun de ce, dar aș fi ales și pozele 12 și 13.

    Au atâtea în glas fotografiile!!!

  6. […] carmen , zamfirpop ,vania , cristi , gabi , lili , ragnar , daurel, […]

  7. superb !

  8. […] Pete,  Teo Negura,Vania,Zina,Melami,Gabi,Daurel,Rokssana, CARMEN, Iulisa,  Coolnewz, Luna Patrata, Gabi Cimpoca, Napocel,Gina,  Snejinka , […]

  9. daurel said

    @Adriana,
    multumesc

    @Carmen,
    imi mai dau uneori in petic…

    @Ema,
    Surpriza!
    Astept o postare, deci nu intreb.

    @Zina,
    este in plan de pe vremea austro-… si ce-or mai fi fost…
    Poate-i mai bine asa; ar fi devenit oras, deoarece este cel mai scurt drum spre Oas

    @Incertitudini,
    voiam sa ilustrez plecarea; este drumul, directia spre cel mai apropiat orasel: Seini

    @Daniel Tudose,
    Multumesc.

  10. […] să îşi reamintească această poveste fantastică pe: Dan N., Dana Pătrănoiu, Daniel Rus, Daurel, Diacritica, Eumiealmeu, Fosile şi pietre, Gabriela Neagu, Gabriela Savitsky, Gabriela Ilieş, […]

  11. Marycix said

    Satul tau are un nume deosebit si cred ca iti este tare drag! Locurile natale ne trezesc amintiri placute. Si eu imi amintesc cu drag de satul natal, chiar daca nu este prea departe de mine imi provoaca emotii de cate ori il revad!

Lasă un răspuns

 
