Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Regula de aur a blogãrelii este…

Posted by daurel pe 4 Octombrie 2011

…incredibil de simpla: „tot ce doriti sa va faca voua oamenii, faceti-le si voi la fel”

Mai nou se cheama empatie, dar nimic nu-i nou in psihologie…

Desigur, nu-i usor de respectat; vorba cuiva: „cu  Biblia este dupa cum urmeaza: cel mai greu imi este sã urmez ceea ce am inteles si aprob…”

PS. Am scris cele de mai sus pentru tot mai multii cititori tineri pe care ma bazez, desi, deocamdata, nu reusesc sa empatizez cu ei; stiti cum e: unora le place popa, altora preoteasa…

Recomand: marycix.net/2011/10/03/perla/

6 răspunsuri to “Regula de aur a blogãrelii este…”

  1. […] marin, gabi, daurel, ivanuska, mirela, gabi, […]

  2. Marycix said

    Multumesc, Daurel! Nu stiu daca eu fac ceea ce ar trebui sa fac pentru a raspunde cum se cuvine celor care m-au ajutat si ma ajuta, mai am de invatat unele lucruri!

  3. În general, se fac vizite, adică dus- întors.

  4. Zina said

    Păi… se fac vizite şi contra-vizite, se scriu comentarii şi se dau răspunsuri la comentarii, se fac înscrieri in blogroll de ambele parti, se dau linkuri si pinguri… Într-un singur cuvânt, regula de aur a blogărelii este RECIPROCITATEA !

  5. daurel said

    @Marycix,
    Poate ar trebui sa scrieti si despre reactiile elevilor, poate si a parintilor, la disciplina care o predati…

    @Incertitudini,
    …si se monitorizeaza atentiile !

    @Zina,
    contabilitate si complezenta.
    As inclina spre plus-valoare

  6. Zamfir said

    Am citit, am înţeles, sunt de-acord, dar, … de ce să nu-mi placă preoteasa?!

Lasă un răspuns

 
