Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Am enervat multã lume afirmând adesea…

Posted by daurel pe 4 Octombrie 2011

…cã am mai multe rãspunsuri decât intrebãri.

Daca mi-as permite azi sa glumesc, as argumenta cu cvasi-infinitatea rãspunsurilor pe care le primim intreband pe Google…Problema este in alegerea solutiei potrivite, personalizata…

Intr-o povestire, personajul observa o fiinta intr-o situatie disperata; intr-o o neputinta aparent fãra rezolvare.

Personajul ridica ochii spre vãzduh si intreabã cu glas tare: „Doamne de ce nu faci ceva? „

Ca orice intrebare adresata cu onestitate, deci cu smerenie, a primit imediat raspunsul printr-un glas ca de tunet:

TE-AM FÃCUT PE TINE !

9 răspunsuri to “Am enervat multã lume afirmând adesea…”

  1. Zamfir POP said

    Regretabilă eroare!

  2. după chipul și asemănarea Lui!

  3. Emahategan said

    Raspunsuri am avut tot timpul,in urma educatiei primite.Mama:”Numai ce scrie in registrul ala de sus,asa se va intampla”.Tata:”Poti tu sa-ti faci cate planuri vrei,ca Dumnezeu are planul lui cu tine”.
    O singura intrebare i-am pus in 2002 ,cand a intrat si baiatul la facultate:Doamne,cum o sa ne descurcam cu doi copii studenti? Raspunsul Lui?= Viza de America!

  4. Doamne de ce nu faci ceva?
    Trist e ca unii ajung sa spere ca vor scapa cu viata.Atat.

  5. […] Daurel.Am enervat multã lume afirmând adesea… […]

  6. […] Daurel.Am enervat multã lume afirmând adesea… […]

  7. Marycix said

    El face tot timpul ceva dar nu observam noi sau poate nu vrem sa observam!

  8. Să vă amintesc că este miercuri?

  9. daurel said

    @Zamfir,
    Ma abtin de la orice replica, deoarece imi vei reprosa ca nu folosesc diacritice…Deci sunt pacatos…

    @Incertitudini,
    Cu chipul s-ar putea sa fie o traducere discutabila.

    @Ema,
    Cine are urechi…

    @Supravietuitor,
    Deci cu supravietuirea…

    @Marycix,
    Ne mai fofilam…; pacatele noastre…

    @Incertitudini,
    Carmen casatiga oricum; voi scrie ceva despre incredibila ei evolutie

Lasă un răspuns

 
