Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Concluzia mea despre miercurea fara cuvinte…

Posted by daurel pe 7 Septembrie 2011

…este ca va trebui sa fac si eu poze; chiar daca nu mai am loc pentru asa ceva in calculatoare. Toti cunoscutii imi trimit poze neselectate, un fel de eseuri: rasturnate, dezaxate, decapitate…

Interesant: nu prea mai sunt poze miscate…

Apelez tot la arhiva lui Paul, deci  poze omologate:

Am laptop ultima moda!

Gripa porcina a trecut!

Mai multe imagini gãsiti pe blogul doamnei Carmen din Germania.

12 răspunsuri to “Concluzia mea despre miercurea fara cuvinte…”

  1. Peter said

    Mda… „Nebunia” care se cheamă Apple… Poanta e tare, dar pe ăia eu nu pot să-i sufăr.

  2. CARMEN said

    :)) simpatice alegerile tale! trebuie sa tratez cu taica-meu, poate poate îsi reia activitatea bloggeristica… Oricum, multumim pentru pinguri!
    Happy WW!
    PS: textul pe care l-ai scris la postul meu de astazi este sublim! Multumesc mult!

  3. rokssana said

    super tare laptopul tau 🙂 ce le mai trece unora prin cap 🙂

  4. Dacă n-ați fi spus de unde aveți pozele, lumea v-ar fi declarat fotograful săptămânii(!!! puțin spus).

  5. Mirela said

    E foarte tare ideea cu…apple computer! Poate fi bun si pentru pauza de masa la birou.
    O zi de miercuri cu bucurii! 🙂

  6. abbilbal said

    „Voinicul” ce nu se teme de nimic.

  7. Zina said

    Cum dai apple… ?! 😀

  8. SoriN said

    Happy WW!

  9. […] 01554*Daurel*https://daurel.wordpress.com/2011/09/07/concluzia-mea-despre-miercurea-fara-cuvinte/ […]

  10. Ulise said

    Un apple a day …

  11. daurel said

    @Peter,
    da, a fost o echipa foarte agresiva.

    @Carmen,
    eu multumesc.

    @Rokssana,
    Asa apar marile inventii, branduri…

    @Incertitudini
    Sper ca unii sa creada.

    @Mirela
    E natural, e sanatos…

    @Abbilbal
    Candva, asemenea scene erau frecvente…Nu numai in sate; erau porci si in orase…

    @Zina,
    deocamdata e un soi cam… pentru fitze

    @SoriN
    sa fie la toata lumea!

    @Ulise
    nici o masa fara…peste

  12. […] http://clipeinrama.blogspot.com/2011/09/miercurea-fara-cuvinte-4_07.html, https://daurel.wordpress.com/2011/09/07/concluzia-mea-despre-miercurea-fara-cuvinte/, http://zinnaida.ro/2011/09/07/miercurea-fara-cuvinte-17/, […]

Lasă un răspuns

 
