Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

In anumite domenii sunt …

Posted by daurel pe 1 Septembrie 2011

…perfectionist; nu in multe: in politicã si religie

Stiu cã nu este bine, insã sper sã mã maturizez…; adica  sa fiu multumit cu rezolvari excelente

Azi am( re)gãsit rãspunsul la o intrebare pusa intr-o postare cu vreo 9 luni in urma: DOAMNE , dã-mi putere sã mã pot obisnui cu ceea ce nu pot schimba, dã-mi curajul lupt cu ceea ce pot schimba si dã-mi inţelepciunea de a le deosebi una de alta! PS. Mai caut autorul; am mai intrebat, insã nu stiu sã mi se fi rãspuns…Parcã un spaniol…

&

Iata ce stiu azi in plus:

The Serenity Prayer is the common name for an originally untitled prayer by the theologian Reinhold Niebuhr. The best-known form is:

God, grant me the serenity to accept the things I cannot change,

Courage to change the things I can,

And wisdom to know the difference

&

PS.sunt sigur cã am vãzut undeva si o imagine foarte sugestiva…Poate exista si o traducere (mai) …memorabila.

Un răspuns to “In anumite domenii sunt …”

  1. […] tuturor pinguitorilor (şi nu doar) : Alice, Cristi, Daurel, Florina, G1B2I3, Luna Patrata, Mesterul Manole, Mirela Pete, Stropi de suflet, Theodora, Tu1074,  […]

Lasă un răspuns

 
