Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Miercurea aceasta…

Posted by daurel pe 24 August 2011

…preiau poze de pe un blog din Gibraltar:

CE MI-AR PLACEA SA-MI ADUCA MOS CRACIUN

PS. Dacã-i prea târziu sã aparã azi pe lista d-nei Carmen din Germania , nu-i nici un bai; mai e …
7 răspunsuri to “Miercurea aceasta…”

  1. Dana said

    Multumesc.

  2. CARMEN said

    si eu vreau sa trec în scrisoarea catre Mos Craciun un asemenea ghemotoc. O scumpete! Iti vine sa-l pupi pe nasucul ala turtit!
    optez pentru pisoi 😉 ce dulceata!

    De fapt, am venit aici sa te felicit, esti participantul numarul 100 la Miercurea fara cuvinte! Ju-huuuuuuu! Record în seara aceasta!
    PS: niciodata nu e prea târziu! Multumesc mult pentru ambitia de a încerca! ne-ai facut tuturor o bucurie!
    Happy Wordless Wednesday! 🙂

  3. Zina said

    Unul mai drăgălaş decât altul ! Căţeluşul parcă e o jucărie, nu pare adevărat !

  4. abbilbal said

    Un căţel jucăuş stă la pândă aşteptând ca un pisoi îmbufnat să-i vină partener. Se acceptă provocarea?

  5. rokssana said

    sigur mos Craciun a vazut deja si…daca ai fost cuminte…

  6. Nu este prea devreme?
    Cred că uită, cât este el de Moș Crăciun..

  7. Daurel said

    @Dana
    Eu multumesc; pozele au fost apreciate, am si eu foloase…
    Raman indatorat.

    @Carmen
    Multumesc.
    Am comentat si la postarea in discutie cand a aparut 101, insa s-o fi pierdut.
    Ideea era ca m-am decis cu greu sa postez; mereu postam tarziu si mi se parea ca sparg balul; ma bucur ca am spart ghinionul…
    Oricum, Gabi (Supravietuitor) a venit cu doua articole, ceea ce a saltat masa…

    @Zina
    Merita vizitat blogul de unde am ciugulit doar doua imagini.

    @Abbilbal
    Dana din Gibraltar are o colectie intreaga….

    @Rokssana
    Mosii n-au alta treaba… Sper sa nu-si rataceasca, incurce, listele.

    @Incertitudini
    Mosii au un sistem performant de planificare; sunt uituci constienti…

Lasă un răspuns

 
