Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Intre „pasul Fortunei” si…

Posted by daurel pe 14 August 2011

...Aparitii Cristice – Semne si minuni in lumea musulmana, mi-am petrecut azi timpul intre orele 10 si 11.

Ca de obicei am inceput ziua cu citirea presei; mi-a atras atentia un titlu din EVZ: Pasul Fortunei, 14-20 August 2011: o săptămână lipistă de senzaţional, scris de Urania

De cand am constatat ca predictia naşei de cununie s-a adeverit constant timp de peste 15 de ani, in urmatorii 20 de ani nu am mai urmarit  horoscoapele; se pare ca naşii se bazau  pe horoscopul chinezesc, care tine cont de anul nasterii…

Admit: Urania are o cultura  remarcabila…; inclusiv cultura politico-economica; are si talentul de-a se exprima usor; insa eu o ascult cu plãcere pe Irina Nistor, daca ar fi sa aleg intre doamne culte…

Cu gândul la politica, am deschis televizorul; din motive neelucidate am ajuns la o emisiune (canal?)  intitulat(a)  ALFA  si OMEGA, care m-a acaparat aproape o ora; am retinut un nume: Christine Darg.

Am cãutat pe net si am gãsit ceea ce am linkuit pe primul rând al postarii; voi cãuta cartea scrisa de aceasta  doamna; mai ales ca  s-a documentat  printre musulmani  vreo 15 ani…

Drept care am ascris aceste vesti bune; cel putin pentru perioada 14-20 august…

Un răspuns to “Intre „pasul Fortunei” si…”

  1. Cum adică „nimic senzațional?„într-o săptămână?
    Nu era un domn care se numea așa( fără „nimic”)? A dispărut?

Lasă un răspuns

 
