Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Dezamãgire, ar fi prea mult; in realitate m-a…

Posted by daurel pe 11 August 2011

…surprins.

Dezamãgirea este ceva afectiv, insa efectele pe termen lung sunt, in general, benefice.

In politica si economie nu am sentimente; poate am avut si s-au tocit…

Mai am, din când in când, ceva ce seamãna cu emotiile…

M-a surprins zvonul cã Dinu Patriciu ar  accepta sã fie premier in slujba lui Traian Bãsescu; deoarece n-am nici o indoiala cã ultimului i-ar conveni, surpriza mea are legatura numai cu mogulul.

Recunosc: am inteles cam toate miscarile economice pe care si le asumã dl Patriciu, desi stiu, de aprope 20 de ani, ca are consilieri fosti securisti; nu-l condamn cã a jucat l-a limita legalitatii, deoarece, in marile afaceri, altã cale nu existã;  prefer mogulii cultivati…

Apreciez investitia miliardarului in sute de bãcãnii botezate MIC.RO;  cu aceasta ocazie a angajat si va angaja mii de oameni; are contracte cu producãtorii agricoli români, cu industria autohtona. Cã-si risca imensa avere in Romania, este tot un ambiţ de liberal pur-sânge…Eu n-as face-o !

Ca un adevarat liberal, acorda burse tinerilor sãraci.

Cum ar zice Andrei Marga, spun limpede : Dinu Patriciu n-are stofa de politician, n-are cãlitãti de negociator; are vorba bolovãnoasã, un fel de Stolojan…Ar putea fi dictator, insa nu a (re)venit, inca, vremea dictatorilor luminati…

Dacã zvonul se adevereste, nu gãsesc decât urmãtoarele variante privind situatia mogulului:

–  si-a piedut busola

– este santajat, desi stiam cã securistii lui sunt mai destepti decât ai presedintelui

– l-au tradat securistii

– are in plan o rãzbunare de pe pozitia de putere politica

PS1. Am aflat cã zvonul l-a dat Stelian Tanase pe blogul personal; nu stiam ca are asa ceva…; oricum, nu-i suport stilul; scrie cam ca mine, deci precum unii ardeleni, desi este bulgaro-român…

PS2. O perioada nu mai mentionez numele lui Patriciu  la etichetele postarilor…

8 răspunsuri to “Dezamãgire, ar fi prea mult; in realitate m-a…”

  1. V-am spus eu…

  2. p.s.Dați o fugă până-n Gibraltar!!!

  3. Zina said

    Mde ! A zis bine Talleyrand „Politica e o mare c–vă !” De fapt cred ca a vrut să spună despre politicieni… Chiar şi cei care dau burse de studii ! 😀

  4. Mirela said

    „In politica si economie nu am sentimente; poate am avut si s-au tocit…”
    Nici ei, nici ei…Ei nici n-au avut!
    Un weekend bun de tot! 🙂

  5. […] Blackjack, Dan N., MadMike, Teo Negura, -X-, Rokssana, Carmen,Cartim, Cauzalitate, Coolnewz, Daurel, Diacritica,Fosile si pietre, Vania, Rokssana, Scaietina, Redsky, Shayna, Scorpio, Theodora, Tudor, […]

  6. daurel said

    @Incertitudini
    Trebuie sa ma dumiresc…
    Multumesc, am trimis felicitarile cuvenite Danei din Gibraltar

    @Zina
    Mai cercetez…Poate prind o sinecura…

    @Mirela
    Probabil nici nu este nevoie de sentimente in politica; exceptia celui al dreptatii, daca se poate spune asa…

  7. Roxandrei said

    Este de apreciat tot ce ai zis tu ca a facut si face Patriciu, dar nu trebuie ridicat in slavi.Cea mai deranjanta intrebare pentru un miliardar este cun a facut primul milion de dolari. In alta oridine de idei MIC.ro este mai scump decat orice hypermarket. Apreciez totusi faptul ca fiecare magazin are un aspect modern.

  8. Daurel said

    @Roxandrei
    Patriciu a lucrat in Emirate, ca arhitect, inca de pe vremea celuilalt regim; un tara dadea meditatii pe bani grei pentru candidatii la Arhitectura…
    Probabil este singurul mogul cu o cultura solida…
    Singura culpa gasita a fost „manipularea bursei”; adica a spus prietenilor ca se vor vinde actiuni de la o firma…La fel procedam oricare roman…

Lasă un răspuns

 
