Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Am mâncat, am bãut, am dansat

Posted by daurel pe 9 August 2011

Este vorba despre nunta unei nepoate din Sighisoara.

Deoarece nu agreez elicopterul, am cãlãtorit cu trenul si-mi fãceam probleme daca voi ajunge la timp, dacã voi gãsi repede primaria, biserica, localul; ora sosirii trenului semper incertum est

Imi fãcusem griji degeaba; din ora in ora am fost intrebat unde a ajuns trenul, pentru ca, in functie de ora estimata, erau planificate alte persoane pentru preluarea nuntasilor.

Totul a fost perfect: pentru nuntasii de departe erau achitate camere la o pensiune, mirii si socrii mari si mici si-au facut timp sa discute cu fiecare persoana, masa si petrecerea au fost la standarde inalte.

Abia ajuns acasa  m-a atins un gând: voi fi vãzut bine? doar nu inchinasem, pânã la ora respectiva, decât ceva sampanie, câteva beri, ceva palinca; de vin nici nu m-am atins…; nu cumva pe lista  de amplasare la mese, afisata  la intrarea in local, era numele sotiei?

Ce dacã era nunta nepoatei ei?

Recent am avut ocazia sa trec peste acest orgoliu. Proaspetii cãsãtoriti ne-au vizitat si ne-au adus obisnuitele poze; nu-i nici o problema ca eu nu m-am gasit, inca, intre cele câteva sute de instantanee; urmeaza sã-mi aducã Brudi din Brad varianta lui selectata pentru interesul meu…Poate atunci voi afisa cateva pe blog…

Surprizele acestei nunti deosebite continuã: odata cu pozele am primit si un dar deosebit lucrat de soacra mica: o reproducere inrãmata inscriptionata cu data nuntii; n-avem nici un motiv de-a nu o  expune…Sunt sigur ca nu suntem singurii care au primit ceva asemanator de la soacra mica; nu stiu daca si soacra mare a procedat similar cu rudele ei…

O fi un nou obicei?

Despre darul de nunta am gãsit câteva considerente intr-un articol semnat de Alice Nastase.

Incerc sã inserez o imagine gãsita pe internet; reproducerea primita de la Melania din Sighisoara este mai emotionanta.

6 răspunsuri to “Am mâncat, am bãut, am dansat”

  1. Cu toate că ați povestit foarte frumos cum a fost înainte și după nuntă, dați-mi voie să nu vă cred că ași fost la nuntă!
    Argumente:
    -amânați aducerea pozelor,
    -cum adică, darul de nuntă este al doamnei Alice Năstase?
    -darul de la soacra mică lipsește, imaginea de mai sus nu se pune..
    p.s. nu aveți,nici măcar invitația?

  2. g1b2i3 said

    Nu stiu ce obiceiuri sunt la Sighisoaraa, nici macar cele de la noi.Cred ca depinde de fiecare.Stiu ca la olteni se fac daruri de la miri pentru nasi.
    Poate ne aduceti poze de la nunta.In ultima perioada am vazut multe poze de la nuntile la care au participat baietii mei. 🙂

  3. […] Daurel.Am mâncat, am bãut, am dansat […]

  4. Ce imagine frumoasă ! Aceste mâini au mulţi ani de viaţă împreună…

  5. […] Daurel.Am mâncat, am bãut, am dansat […]

  6. daurel said

    @Incertitudini
    Aveti dreptate !
    A fost o nunta incredibila.
    PS. Eu nu fac poze de mai mult de 35 de ani; nici acum, cu camera web. N-am nici o explicatie, inafara de comoditate (lene)

    @G1bi3
    Nu promit poze; poate candva cu casa, cu nepotii la miercurea cu poze

    @Zina
    Durrer…Se pare ca se numeste rugaciune

Lasă un răspuns

 
