Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Subtilitatile parandãrãtului…

Posted by daurel pe 1 August 2011

…le scapa celor care nu urmãresc sistematic politica din Romania; de altfel, este legat mai mult de economic, dupa cum scriam cãndva.((https://daurel.wordpress.com/2010/02/15/parandaratul/)

Azi am citit pe blogul Roxanei Iordache ceva halucinant: si biserica  practica parandãrãtul; dupa cum spuneam: subtil…

(…)

2. Să înţelegem că decoraţi o formă de mită, de două ori perversă: fiindcă mai e şi din bani publici? Dacă l-am lăsa pe necurat să-şi bage coada-i îmbârligată n-am putea decât deduce rece că o fi fost rost şi de ceva parandărături, că regimul Băsescu “nu dă” nimic fără să i se întoarcă (mult) înmulţit? Sau s-a mulţumit cu decoraţia, un parandărăt electoral. Care discreditează biserica noastră şi fraţii de confesiune ai utecistului de la Cluj nu pot decât să se bucure de aşa degradare. Imaginea B.O.R. nu merită aşa pată.

3. Există şi facere de bine de tip mafiot. Cupola omoară şi pe urmă face milostenie. A început Biserica Ortodoxă să vândă indulgenţe? (…)

(DE CE, ÎNALTPREASFINŢITE PĂRINTE? SCRISOARE DESCHISĂ CĂTRE MITROPOLITUL ANDREI, CU IUBIRE ÎNDURERATĂ)

PS.  Cei  interesati de postul actual, tot pe blogul doamnei Iordache, vor gasi retete de sezon.

 

6 răspunsuri to “Subtilitatile parandãrãtului…”

  1. Vania said

    Biserica e una, ce face sau nu face Andrei este alta!…

  2. Mă văd în situația de nu-mi putea explica limpede termenul și, mai cu seamă, realitatea pe care ar reprezenta-o.Unii spun că ar avea legătură cu jocurile de noroc..cum rămâne cu „iubirea îndurerată„?
    Mă iertați de neștiință.
    p.s. n-ați ghicit orașul, poate ghiciți de ce am fost acolo!!!

  3. daurel said

    @Vania
    Eu am banuit ca sunt subtilitati…
    Nici nu-i razboiul meu; eu sunt arondat altei mitropolii….

    @Incertitudini
    Parandaratul l-am explicat in postarea amintita in text.
    In ce priveste intrebarea, sunt depasit si eu; eu frecventez bisericute de cartier unde slujesc preoti pensionari si/sau debutanti amarati; si unii si altii…; si enoriasii sunt amarati

  4. Si ei sunt oameni, chiar daca au s-au facut popi.

  5. […] Daurel.Subtilitatile parandãrãtului… […]

  6. I cant obtain the RSS feed. I am receiving a 500 internal server error 😦

Lasă un răspuns

 
