Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Inca n-am poze de la nunta…

Posted by daurel pe 20 Iulie 2011

…la care am fost sâmbãtã, deci azi va fi o postare cu cuvinte.

Mai intâi câteva glume primite ieri pe e-mail tocmai de la unul dintre socrii acelei nunti, profesorul Sandu din Sighisoara:

– Daca stiam cat esti de sarac, nu ma mai maritam cu tine!
– Eu am fost sincer cand iti ziceam ca esti tot ce am pe lume. De ce nu ma luai in serios?

Cine ti-a facut cunostinta cu sotia ta?
– Ah, ne-am intalnit intamplator, nu pot da vina pe nimeni.

– Doctore, sotul meu are grave tulburari psihice. Uneori, ore intregi, ii povestesc cate ceva, ca sa constat apoi ca el n-a auzit niciun cuvant.
– Aceasta nu e boala, doamna, e un dar de la Dumnezeu !

Femeia are suflet bun, poate ierta barbatului orice, chiar daca el n-are nicio vina.

– Saptamana trecuta, v-am semnalat ‎disparitia sotiei mele. Ei bine, puteti ‎abandona cercetarile.‎
‎– Ati gasit-o?‎
‎– Nu. Dar intre timp am mai reflectat.

Am mai reflectat: nu-i nimic de adãugat…

3 răspunsuri to “Inca n-am poze de la nunta…”

  1. Atât de repede a trecut socrul la critici??

  2. CELLA said

    la cîte poze am văzut aici chiar aşteptam, emoţionată 🙂

  3. daurel said

    @Incertitudini
    Autocritici…

    @Cella
    Asta mi-e tactica…

Lasă un răspuns

 
