Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

A fi recunoscator…

Posted by daurel pe 7 Iulie 2011

…nu-i lucru simplu; am mai scris despre asta sub un titlul incitant, credeam eu atunci: /nici-un-bine-nu-ramane-nepedepsit/.

Azi voi relata o povestire auzita la un post de radio.

Un tata de familie a fost jefuit in timp ce-si muta avutul in alta localitate; i s-a furat tot: bani, imbracaminte, mijlocul de transport, documente de proprietate, agenda…Nu stiu daca avea si telefon mobil…

Pentru siguranta lor, jefuitorii l-au dus, legat la ochi, cât mai departe de drum.

Rãmas nãuc intr-un loc pustiu si necunoscut, dupã un timp omul a inceput sã se roage astfel:

Doamne, mai intai iti sunt recunoscator cã am fost singur, fãrã sotie, fiice si fii.

In al doilea rând  sunt recunoscator cã am rãmas in viata.

Mai ales iti sunt recunoscãtor cã n-am fost eu cel care jefuieste

PS. Incepând de luni seara, sunt implicat in cercetarea unui furt din locuinta a uneia dintre fiicele mele; ea nu locuieste acolo, casa este inchiriata; chiriasii sunt in concediu. Doar vecinii si politia ne dau sfaturi…, cam  tardive, despre sisteme de alarma si câini de paza.

Intâmplarea-i prea banala, nu merita a fi postata. Totusi, daca vi se intâmpla sã gãsiti la locuinta sau la masina urme de efractie, indiferent  cât timp bãnuiti cã a trecut de la eveniment, sunati la 112; nu politia la locala, nu la cea comunitara. Desi le-am spus celor de la 112 cã jaful a fost in urma cu 3-4 zile, au sosit cu doua masini in zece minute; acum casa-i sigilata pâna se vor intoarce chiriasii…

Inca o idee: a fost deschisa din exterior, cu mare arta, o cercevea de geam termopan; mi se confirma, inca odata, teoria ca termopanul montat in PVC este o mizerie sãrãcãcioasa si inestetica, insa tentanta pentru infractori…

7 răspunsuri to “A fi recunoscator…”

  1. Nu vă faceți iluzii. Nu vor fi în stare să descopere nimic. Într-adevăr, se deplasează imediat când se sună la 112 pentru că aceste apeluri sunt înregistrate toate automat și verificate de către… Nu scriu pentru că nu știu cât de citite și ținute sub observație sunt și blogurile.

  2. Îmi pare rău pentru ce ați pățit dar, așa cum bine ați evidențiat, mulțumiți-I Domnului că nu a fost ceva mai grav.

  3. Hotii urmaresc cu rabdare si actioneaza cu indrazneala.
    Sunt din ce in ce mai multi hoti, din pacate.

  4. […] Daurel.A fi recunoscator… […]

  5. Ma intreb ce rost are „Politia Locala”. Dupa cate stiu, aici, vreo 5-6 pazesc biroul primarului iar alti 6, cate 2 pe schimb, ii pazesc casa.
    Sa dea Dumnezeu sa se gaseasca tot ce s-a furat.

  6. Nicio șansă!
    Am avut un furt și incendiu . Ni s-a comunicat rezultatul după un an și jumătate- hoțul decedase…

  7. daurel said

    @Dictaturajustitiei
    Nu ne facem iluzii ca organele vor recupera ceva; speranta-i in Cel De Sus.

    @Supravietuitor
    Hotii au mintea odihnita.

    @Mircea Suman
    sa va auda Dumnezeu !

    @Incertitudini
    Ne este cam rusine; chiriasul este strain…

Lasă un răspuns

 
