Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Fiecare cu harta lui

Posted by daurel pe 25 Iunie 2011

Sper sa reusesc copierea, altfel: http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/06/haz-de-necaz.html

haz de necaz

 

 

Daca nu se vede harta, recomand:  postarile Roxanei Iordache; ultimele nici nu sunt politice…; apoi, o atitudine.

Zamfir si Ulise au publicat bancuri englezesti, deci seci…

7 Răspunsuri to “Fiecare cu harta lui”

  1. Suntem un popor haios :)Unii zic,ca masochist..

  2. Ați reușit !!
    p.s. de ce zice Lucia „haios„? eu susțin ce-am zis- avem haz. ( nu tot timpul, că doar este criză )

  3. Incertitudini,n-am pus noi pere-n plop la revolutie?:)Dar,aveti dreptate,avem haz cand nu ne plangem:)

  4. daurel said

    @Lucia
    Explicatia cuvantului masochist , dictionar explicativ roman (DEX)
    MASOCHÍST, -Ă, masochişti, -ste, adj., s.m. şi f. 1. Care aparţine masochismului, privitor la masochism. 2. S.m. şi f. Persoană care practică masochismul. – Din fr. masochiste.

    HAIÓS, -OÁSĂ, haioși, -oase, adj. (Fam.) Plin de haz, amuzant, simpatic, nostim. [Pr.: ha-ios] – Hai + suf. -os.
    Sursa: DEX ’98 || Permalink

    PS. Ma bucur ca am aflat originea cuvantului HAIOS

    @Incertitudini
    In general reusesc, insa romanii observa mai repede rateurile…

  5. CELLA said

    am ‘difuzat-o’ pe facebook
    a avut mare succes 😦

  6. Daurel,,n-am stiut ca am facut un comentariu atat de esoteric..:)

  7. daurel said

    @Lucia
    .Un alt cuvant ciudat?
    In DEX voi gasi ca este ceva legat de esoterism…

Lasă un răspuns

 
