Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Simplificand, ca de obicei,…

Posted by daurel pe 18 Iunie 2011

…zic: este  posibil  ca actualele democratii europene sa dureze mai mult de 150 de ani, socotiti din 1950; nu stiu daca-i valabil si pentru SUA, deoarece acolo mai exista pedeapsa cu moartea…

Voi abuza de trimiteri, deoarece, inca, ma mai citesc (si) elevi. In schimb, promit cã nu mã voi autocita…

Azi am aflat cate ceva despre originea notiunii de simpozion si despre condamnarea la moarte a lui Socrate, direct de cãtre cetãteni, in piata publica, in agora; se pare ca inca nu se simtise nevoia unei curti de apel…Pe atunci poporul era suveran; inafara de bozgorii spartani, care oricum, erau extra-muros, singurul pericol intern erau elitele consiliate nocturn, in simpozioane, de catre Socrate.

Democratia grecilor antici a durat vreo 150 de ani; nu stiu cat inainte si cat dupa Socrate, dar se pote afla.

Adevaratele elite actuale, se pare, cunosc ceva istorie, deoarece evita ca intrunirile, simpozioanele lor, considerate oculte, masonice, sa aiba consecinte tragice pentru participanti;  recomand: Cand secretul devine doar discret; este vorba de reactia unor compatrioti la intrunirea Grupului Bilderberg

Incerc sa copiez caseta cu Socrate de pe paginile blogului Istorii regasite; oricum, las link.

Intrebarea ar fi: trebuie pedepsiti formatorii de opinie, cum ar fi: istorici, profesori, consilierii, analisti,…?

7 răspunsuri to “Simplificand, ca de obicei,…”

  1. Mi se pare sau ați întărit paza la blog?
    Câți câini!!!

  2. daurel said

    @Incertitudini
    Cred ca vrea Zamfir sa-mi dea puncte in ZeList….
    Sa vad cum i le returnez…
    Am mai patit ceva asemanator cu unii care contabilizau pingurile; desigur, nu-i cazul cu Ulise, doar suntem prieteni…

  3. CELLA said

    eu am o strategie de gică contra 🙂

  4. daurel said

    @Cella
    Nu-i nici o problema; si eu tin cu opozitia…

  5. „Cred ca vrea Zamfir sa-mi dea puncte in ZeList….
    Sa vad cum i le returnez…”
    1. Ai ghicit: de când te tot rog să-ţi scrii poziţia cu doar trei cifre …
    2. Nu-ţi face probleme: eu nu fac bine pentru a-mi fi returnat!
    Să i o zi bună în fiecare zi!

  6. Ma simt ispitit sa negociez cei 150 de ani acordati cu generozitate democratiilor europene! Dar, gandind cu calm, am inteles ca nu are rost si ca habar nu am ce se va numi democratie in 2100.

  7. daurel said

    @Colectionara
    Bine ati venit !

    @Mircea Suman
    Daca Anglia rezista prin democratie de sute de ani…

Lasă un răspuns

 
