Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Am intâlnit (si) români perseverenti

Posted by daurel pe 16 Iunie 2011

Perseverenti in bine !

De vreun an nu mai urmãrisem primele pozitii din Zelist; mai exact de când nu mai conduce neastâmpãratul Cabral…Azi am „studiat” controversatul clasament si am avut bucuria sa gasesc bine plasati pe câtiva dintre corespondentii mei; cea mai spectaculoasa evolutie o are Carmen,  inginera in Germania; pãcat cã nu am putut capta reprezentarea de tip exponential, deci exploziva…

Voiam sa adaug si statistica blogului meu, in dinti de ferastrau, insa n-ar fi mobilizatoare

Grafic pentru
vis-si-realitate-2.blogspot.com
Evolutia Rankului
Pozitii in clasament
Data Pozitia
14 iunie 2011 23
7 iunie 2011 27
31 mai 2011 30
24 mai 2011 32
17 mai 2011 37
10 mai 2011 38
3 mai 2011 58
26 aprilie 2011 72
19 aprilie 2011 83
12 aprilie 2011 97
5 aprilie 2011 110
29 martie 2011 139
6 Răspunsuri to “Am intâlnit (si) români perseverenti”

  1. Miercuri (nu) este doar zi de POST!

  2. Florina said

    ZeList evidenţiază tocmai interacţiunea din blogosferă, iar, Carmen o iscă!

  3. CELLA said

    aha!, asta era DECI
    ştiam eu , undeva înmemoria mea foto că am mai auzit de carmen
    jalnic, cred că îmbătrînesc aiurea

  4. Adrian SM said

    Am putea învăţa multe de la nemţi…

  5. daurel said

    @Incertitudini
    Miercurea este zi de targ(uieli)

    @Cella
    Promovez experienta inaintata…

    @Adrian SM
    Eu invat zilnic…

  6. CARMEN said

    Tja! cum de mi-a scapat articolul tau? Multumesc mult.
    🙂 pe vremea aceea stateam mai bine, acum am ajuns pe locul 25 😀
    Cu blogul vechi (Vis si realitate 1) eram la 680 când l-am abandonat. Cu Vis si realitate 2 am re-început în aprilie 2010 de pe locul 4300… Dar nu am avut niciodata ambitia de a ajunge în fruntea clasamentului… nici nu stiu cum s-a întâmplat! Zau! Cu cât esti mai sus, cu atât ai de unde cadea mai spectaculos! :))
    Toate cele bune Aurel, si multumesc înca o data pentru frumoasa remarca!

Lasă un răspuns

 
