Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Desi mi-am fãcut cont (si) pe Google…

Posted by daurel pe 13 Iunie 2011

…observ cã nu-mi apar comentariile pe unele bloguri din Blogspot; in schimb imi intra pe e-mail toate „like-urile ” celor din WordPress.

Altfel Googalul este ok; iata dovada:

.Doctorul Google. 60% dintre oameni caută pe internet remedii naturiste la afecţiuni grave. Care dintre ele funcţionează

In rest, in activitatea mea, totul este normal; am dus pisica vecinului la veterinar, in gradina buruienile cresc mai repede decât rosiile si trandafirii cumparati cu 17 lei ghiveciul, magnoliei ii merge relativ bine, cãtelusa Kiti nu mai trece peste caminul apometrului

Surpriza bloggeristica a zilei de azi este articolul lui Daniel Tudose despre oamenii de cultura si, in general, intelectuali afirmati sedusi de politica; m-a scutit de scrierea a peste 500 de cuvinte:

(…)Devine un teribil inocent printre elefanți, lupi și hiene, lipsiți poate de vastitatea gândirii sale, de care însă, deși sună cinic, mediul politic nu are nevoie decât cel mult la nivel de oarece imagine. Când intelectualul rasat începe să avanseze proprii viziuni, mediul reacționează violent, transformându-l cât ai clipi din politician în politicianist, în demagog sau pur și simplu ridicol, anateme de care în vecii vecilor nu se va putea scutura, plătind astfel prețul…

Eu nu-i cred inocenti, deci, pentru mine, vor fi  numai politicieni…Vor redeveni modele intelectuale dacã-si vor cere scuze…Mã refer la cei in viata; cei decedati, dupa cum vedeti, oricum nu mai exista…

PS. 1-Poate cã ar fi un inocent: Dinescu.

2- regret cã n-am gãsit nimic potrivit sã amintesc de Patriciu, un inocent bogat…; va crede ca nu ma mai intereseaza colaborarea cu firmele dumnealui…

5 răspunsuri to “Desi mi-am fãcut cont (si) pe Google…”

  1. Am gasit o solutie ca sa-mi apara comentariul pe blogul Ginei.
    Cand bifam WordPress, trebuia sa dau vreo zece comenzi pana-mi aparea comentariul.
    Spor la lucru in gradina!

  2. […] Daurel.Desi mi-am fãcut cont (si) pe Google… […]

  3. Zamfir POP said

    Dezvăluie soluţia: şi eu m mari dificultăţi când vreau să comentez de blogspot.

  4. multumesc pt. ping, numai bine va doresc

  5. daurel said

    @Supravietuitor
    Este o idee buna.
    Va urez sa aveti inspiratie in continuare !

    @Zamfir
    E buna solutia cu 10 click-uri

    @Daniel Tudose
    Sa aveti bucurii !

Lasă un răspuns

 
