Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Nu cred in mãsurarea IQ, nu…

Posted by daurel pe 31 Mai 2011

…mã bazez pe noroc; uite, azi, voiam sa copiez câteva comentarii despre IQ citite ieri, insa nu le mai gãsesec; rãmâne sa le scriu,  sa mi le reamintesc, deci sã muncesc.

Si despre muncã am retinerile mele, mai ales cã ieri am muncit cam fãrã spor:

– am mutat cusca  unuia dintre câini, deoarece era in curent, insa s-a dovedit ca l-am adus  prea aproape de usa pe care circulã pisica…

– m-am urcat in cires, cam stresat deoarece scara este subreda, uitând sa iau carligul; dupa ce am coborat si am luat unealta, mi-a cãzut traista…Oricum, anul acesta nu s-au prea fãcut cirese…

In contextul acestei perioade incãrcata cu emotiile examenelor, mi se par potrivite consideratiile de mai jos.

Sunt convins, deci mai mult decât ca as crede, in privinta determinarii; determinarea, in sensul de hotãrâre,  lãmureste rezultatele actiunilor .

HOTĂRÂT adj., adv. 1. adj. v. anumit. 2. adj. v. cert. 3. adj. decis, dârz, ferm, inflexibil, intransigent, neabătut, neclintit, nestrămutat, neșovăitor, statornic, (înv.) nepregetător, inflexibil. (Un caracter ~.) 4. adj. v. categoric. 5. adv. v. categoric. 6. adj. v. ferm. 7. adj. v. răspicat. 8. adj. (GRAM.) definit, enclitic. (Articol ~.)
Nu uit:  mai intâi exista necesitatile, inclusiv cele de-a epata pe cineva sau pe toata lumea…; nu stiu dacã nevoia de-a iesi in faţa este in piramida, deoarece nu-i  piramida româneasca, dupa cum se poate vedea…
In final, redau pãrerea unor forumisti despre IQ:
daca intr-un desert apa este distribuita contra-cost de catre un automat nepãzit, cei insetati, in functie de instruire, vor proceda astfel:
– cel  școlit si cu bani va introduce fisa si va butona pentru a-si lua apa;
– un altul, chiar școlit, insa fara etica, va sparge automatul;
– un canibal baștinaș, caruia ii este teama sa se apropie de automatul „cãzut din cer”, isi va astâmpãra setea si nu numai, atacându-i pe unul sau pe ambii calatori școliti.
Nu stiu care dintre cei trei este mai inteligent.
3 Răspunsuri to “Nu cred in mãsurarea IQ, nu…”

  1. Zamfir POP said

    Becali, EBA, …

  2. Astazi ati avut activitate, nu gluma!
    Cat priveste comentariul despre IQ, dupa capul meu asa ceva e de domeniul imposibilului, iar daca totusi ar fi asa, cred ca nu inteligenta va castiga, ci instinctul de supravietuire.

  3. […] Daurel.Nu cred in mãsurarea IQ, nu… […]

Lasă un răspuns

 
