Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

O stiu si p-asta, asadar…

Posted by daurel pe 26 Mai 2011

…daca voi mai scrie despre satanisti si povestiri cu morala crestina, cititorii vor fi scutiti de a-si mai pierde timpul printre amintiri.

Iata povestea devenita clasica.

Un sef de trib razboinic, deci necrestin, recapitula cu un misionar.

Deci n-am voie sa fur vitele celuilalt trib…

– Nu ai voie, zise misionarul.

N-am voie nici sa capturez nevestele dusmanilor !

– Nu…

Trebuie sa impart cinstit prada cu razboinicii mei...

– Da, nu trebuie sa minti, zise misionarul

Acum am inteles; oricum nu mai pot merge sa intind curse dusmanilor, asta-i treaba tinerilor…

Sunt bãtran, si neputincios, deci sunt crestin…

Recomand, fara legatura cu tema, A  11-a lectie pentru  bloggeri onesti, oferita, si de data asta gratis, de catre Zamfir; sper sã nu se supere ca i-am rastalmacit titlul si n-am pus diacritice…;  intentia conteaza !…

5 răspunsuri to “O stiu si p-asta, asadar…”

  1. CELLA said

    :)))
    de cînd şi pînă unde?

  2. Zamfir POP said

    Întotdeauna, dacă vrei să afli de m-am supărat ori ba, uită-te în oglindă. De n-ai nici unul dintre ochi învineţiţi, înseamnă că nu m-am supărat. Mai insistă

  3. Așadar, creștinii sunt neputincioși și bătrâni.

  4. […] de Cluj,  Dexign, -X-,  Gina,  Aurora, Daurel, Ana ,  Gabi Cimpoca, Caius, Coolnewz, Cati, Danielle Wolf, Gabi, Gabi Raza de soare, CARMEN, Nea […]

  5. daurel said

    @Cella, exista (si) asemenea opinie.

    @Zamfir, multumesc.

    @Incertitudini, este parerea unora; eu am consemnat-o…

Lasă un răspuns

 
