Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Pentru a nu fi acuzat…

Posted by daurel pe 22 Mai 2011

…cã am furat startul, caut circumstante atenuante, dând Cezarului …

Ideea de miercurea fara cuvinte este promovata de Carmen din Germania si alti vreo 70 de bloggeri pe care-i veti gasi pe blogul linkuit.

Deoarece eu sunt la prima tentativa de-a renunta la vorbe, voi face o mixtura, un haloimis.

Pentru articolul Stiti voi cine sunt eu ? am ales

Articolului cu un personaj chinez ii atasez

Daca-i vorba despre români, imi vine in minte Dacia 1300

Masina cu atasament

ATENTIE ! Pentru a apare imaginile, uneori trebuie dat clik pe refresh

5 Răspunsuri to “Pentru a nu fi acuzat…”

  1. CELLA said

    şşşş 😉

  2. CELLA said

    adică: şi unde-s poz(n)ele?

  3. Când citesc, port ochelari progresivi.
    Acum , de exemplu,am ochelari, dar nu reușesc să-mi dau seama- din mașină țâșnesc niște mâini de miri? Cea din față este albă, cealaltă parcă ar ieși dintr-un costum de ginere..deja strângeau lemne pentru casă??

  4. daurel said

    @Cella, sunt pedepsit cu pozele, deoarece n-am publicat miercurea…
    Mai apar cu REFRESH, cand vor dumnealor…

    @Incertitudini, poza-i luata de pe internet si este o imagine neaosa; este posibil sa fie miri…

  5. Florina said

    Parcă nu e Dacia în imaginea cu braţe şi lemne!

Lasă un răspuns

 
