Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

La vedete si regizori…

Posted by daurel pe 21 Mai 2011

…m-am gândit, dupa ce am citit bancuri cu evrei.

Toate popoarele vor sa fie apreciate, insã admiratia publica este cum este…Adica subiectiva.

O parte din public are microbul fotbalistic si al sporturilor in general, alta parte  se lasa sedus de geniile artistice, multi apreciem performantele tehnice, deci si economice…

A fost o perioada cand elvetienii erau un model; apoi suedezii si japonezii; acum, se pare ca e rândul chinezilor sa fie un popor vedeta.

Bancul selectat pentru azi, daca ar fi fost spus acum 20 de ani, ar fi avut ca personaje un evreu si un japonez; sau un evreu si un sud-coreean…

Iata bancul:

Într-un avion de pasageri, zburau pentru prima data împreuna un pilot evreu si copilotul care era chinez.
Dupa o buna bucata de timp în care nu si-au spus nimic unul celuilalt, evreul rupe tacerea:
– Sa stii ca eu va urasc pe voi, chinezii!
De ce?– îl intreaba surprins chinezul.
– Pentru ca i-ati atacat pe americani la Pearl Harbor !
– Nu noi am fost, aia au fost japonezii!!!
– Chinezi, japonezi, vietnamezi, pentru mine sunteti toti o apa si-un pamânt!
Chinezul înghite în sec, dar nu spune nimic.
Dupa o noua perioada de tacere, chinezul spune:
– Si eu va urasc pe voi, evreii!
– De ce? – întreaba jignit evreul.
– Pentru ca din cauza voastra s-a scufundat Titanicul!
– Ce prostii vorbesti! Titanicul s-a scufundat pentru ca s-a ciocnit de un iceberg!!
Iceberg, Goldberg, Spielberg, pentru mine sunteti toti o apa si-un pamânt!
As mai avea niste comentarii, insa nu mai spun decat:
Indiferent cât de cult ar fi interlocutorul nostru, daca nu  stie cine suntem eu si ai mei,  pentru mine,  el, ai lui  si tot ce respecta ei, ” sunt o apa si-un pãmânt…”
Vorba aia:  Stii cu cine vorbesti? (publicitate !)
PS. Acum, daca tot am stricat postarea explicand bancul, mai vin cu câteva pãreri: sunt de acord cu Neagu Djuvara, care nu-i da sanse Chinei de-a deveni o mare putere; mai spun ca popoarele vedete, inclusiv americanii, sunt  vaci de muls pentru regizorii si impresarii lumii, precum vedetele individuale: sunt seduse si abandonate
Cine mai vorbeste azi despre japonezi ?
Vedetele ultimelor zile sunt „junii ” francezi.
Pe plan local, Isãrescu şi ceilalti moşi  de la BNR, tot asteptand telefoane de la Cotroceni, n-au observat ca S&P i-a lasat repetenti…

2 răspunsuri to “La vedete si regizori…”

  1. CELLA said

    am în draft o însemnare cu muşatisme
    păcat că nu mai am să o pun
    aşa ce m-am plictisit de isărescu şi goangele lui
    io cînd îl aud pe vasilescu ieşind cu o zicere ştiu musai că trebe să folosesc eficient telecomanda: DOCUMENTARE!

  2. daurel said

    @Cella, sunt multe documentare; si periculos de convingatoare…

Lasă un răspuns

 
