Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Bancuri primite pe e-mail…

Posted by daurel pe 19 Mai 2011

…cu titlul de mai jos:
Incepem dimineata cu zambetul……..

Vine Bula suparat acasa:
– Tata, copii rad de mine, spun ca familia noastra face parte din mafie!
– Lasa, nu’ti face griji, vin maine la scoala si rezolvam problema!
– Ok, dar vezi cum faci, sa para un accident!

La un bijutier, soţia probează o brăţară masivă din aur, apoi îşi întreabă soţul, dacă îi place.
– Nu, dragă ! Brăţara asta te îngraşă !

– Fata mea, cineva mi-a cerut mâna ta !
– Vai tată, dar n-aş vrea să mă despart de mama !
– O, poţi să o iei cu tine, draga mea !

– Nu ţi-e ruşine că te-a adus chelnerul acasă la miezul nopţii ?
– Păi, dacă mai devreme n-a fost liber . . .

– Dragă, câte tacâmuri ne-au dispărut odată cu plecarea invitaţilor ?
– Toate cele pe care scria „Restaurantul LIDO” !

– Dragule, ai fi dorit să mă mărit cu altul ?
– Nu, scumpo, eu nu doresc răul nimănui !

– Tinere, ceri mâna fiicei mele ? Înţeleg că ai viitorul asigurat.
– Dacă ea nu m-a păcălit, da . . .

Medicul sef al serviciului de cardiologie intra in goana la morga strigand:
– Scoate-l repede pe nr.3 din sertar! Nu pulsul lui s-a oprit, ci ceasul meu!

– Domnule doctor, am avut un cosmar toata noaptea: se facea ca trageam de o usa pe care scria ceva.
– Si ce scria?
– Impinge!

– Suferiti cumva de vise erotice? intreaba doctorul un pacient.
– Nu sufar, domnule doctor. Chiar imi fac placere!

Un tip merge la doctor si spune atingind diferite parti ale corpului:
– Doctore, cind imi apas bratul ma doare. Cind ating gitul ma doare. Cind imi ating stomacul ma doare. Am o boala rara?
– Nu, ai degetul fracturat
.

Un tip se duce la biserică să se spovedească. Preotul îl întreabă:
– Ai făcut păcate?
– Da, părinte.
– Te lepezi de Satana?
– M-aş lepăda, părinte, dar am doi copii cu ea…

– Alo! Buna ziua! Sunt la radio?
− Da, doamna.
− Adica sunt in direct?
− Da, doamna. Doriți sa faceți o dedicație?
− Și imi aud vocea și cei din supermarket-uri?
− Da, doamna, spuneți!
− Costele, mama, sa nu mai iei lapte, ca a luat tata!

– La intrarea în clădirea facultăţii stătea un ţăran cu un viţel legat de sfoară.
– Da’ ce faci bade cu dobitocul ăsta la facultate?
– Dobitocul îi la examen! Asta-i pila!…

PS. Eu le-am citit seara si am zambit; sper ca rezista si la ultraviolete…

4 răspunsuri to “Bancuri primite pe e-mail…”

  1. Bancuri foarte reusite, am ras si vreau sa le trimit surorilor mele.
    Multumesc.

  2. […] Daurel.Bancuri primite pe e-mail… […]

  3. Ultimele două sunt” criminale”…

  4. daurel said

    @Supravietuitor, sa va fie de bine.

    @Incertitudini, inseamna ca unele erau noi; sau mereu actuale…

Lasă un răspuns

 
