Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Orice afacere de succes este…

Posted by daurel pe 13 Mai 2011

…un caz particular. Nu este nimic spectaculos in afacerile reusite; toate au o mica speculatie bazata pe informatii.

Stiam demult: daca, de exemplu, un centru de paine merge bine intr-o zona, mai este loc de cel putin inca unul, fara a-l baga neaparat pe primul in faliment; desigur, trebuie sa oferi ceva in plus fata de primul…

Inca n-am aplicat, dar cine stie…

Azi am gasit intamplator (?) harta de mai jos:


Particularitatea in cazul meu este ca am locuinta intr-un oras cu chirii mari si legaturi sentimentale/rudenie/prietenii  in orasul unde este cea mai mica chirie; mai am avantajul ca eu si sotia nu suntem angajati in munca, deci, teoretic, putem migra…

Daca am accepta o garsoniera in orasul cu chirii mici, diferenta ar fi de aproape 700 de lei…Nici nu mai pun la socoteala preturile la alimente si servicii, care, in orasul cu chirii mici, trebuie sa fie tot mici…

Mai calculez…

4 răspunsuri to “Orice afacere de succes este…”

  1. Zamfir POP said

    Te vei muta la fiecare actualizare a tabelului?

  2. Dacă aș avea timp, aș recita ceva din Topârceanu!

  3. CELLA said

    dacă aş putea ţi-aş povesti despre un ‘expert’, într-un dosar ‘de revendicare’, care a calculat la 17 miliarde doar manopera şi materialele la un ‘obiectiv’ dintr-un ‘fund de ţară’
    dar nu pot:(
    ce pot este să ‘cer’ … ‘onoratei instanţe’ să fixeze c/val. superficiei pe terenul ocupat de acele imobile – clădiri atît de mirobolante la un ‘preţ echivalent’

    zău!, sunt zile în care îmi vine să înjur birjăreşte!

  4. daurel said

    @Zamfir, Caragiale se referea la cele doua mutari anuale obligatorii: resedinta de vara si cea de iarna; pentru cei care se respectau…

    @Incertitudini, le voi cauta ambele pe internet, desi mi se potriveste numai una: chirias grabit.

    @Cella, ma gandesc (si) la o rulota second hand pentru vara; desigur, am in vedere si „superficia”…

Lasă un răspuns

 
