Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

No, hai si-om mere…

Posted by daurel pe 8 Mai 2011

…a fost cel mai scurt discurs al unui lider; se pare ca s-a intamplat pe la 1848.

Vreau sa scriu ceva despre  lideri. Daca ziceti ca ati citit, ori nu doriti sa cititi ce-a scris jurnalistul Calin Hera, mai incerc ceva, tot despre cãsnicii, insã vazute de catre o jurnalista: Cati Lupascu.

Nu spun ca trebuie musai ca peste tot sa fie lideri, insa ideea ne este imprimata din familie, apoi dublata, multiplicata, de catre  societate…

Nu m-as limita nici la familie, nici la politica; in teoria militara era un principiu: unde sunt doua persoane, una trebuie sa fie sef; nici militaria nu mai e ce-a fost…

Deja am scris prea mult, asa ca inchei cu ceva ce  m-a contrariat: nu putem inainta mai repede decat liderii.

Dupa mintea mea, cred cã se poate; sau n-am cunoscut inca lideri adevarati…?

PS. Unii vor spune ca trebuie si consens; nu-i contrazic, insa eu m-am sãturat de predici in pustiu; inclusiv de ale mele…

4 răspunsuri to “No, hai si-om mere…”

  1. Viorel Grecu said

    Interesant articolul !

  2. Gabriela said

    interesant articol, zic si eu. Sunt prea putini lideri adevarati dar sunt foarte multi cei care isi inchipuie ca daca detin puterea sunt sefi. Calitatile de lider le ai din nastere si le cultivi o viata intreaga. Pe urma, depinde ce lider alegi sa fii. Poti sa fii cel care ia decizii, care actioneaza si coordoneaza ori cel care a dobandit puterea si o gestioneaza. E o intreaga teorie.

  3. CELLA said

    http://tetris-bdv.blogspot.com/2011/05/apropo-de-10-mai-din-alte-vremuri.html

    cu mult drag!

  4. daurel said

    @Viorel Grecu, fiti binevenit !

    @Gabriela, poate-i bine si sa stim pe cine credem, pe cine urmam…

    @Cella, multumesc.

Lasă un răspuns

 
