Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Copilãrii

Posted by daurel pe 27 Aprilie 2011

Mai afisez câteva judecãti proaspete despre realitate; sper ca sunt originale, adica nu sunt traduse…Le-am primit pe e-mail.

Respect înseamnă sa te scoli si sa stea babele pe scaun. (9 ani

Modern e când vezi ceva frumos si e scump si n-ai bani. (7 ani)

Tristete înseamnă când un om vine la altul si bea mult. (7 ani)

Răscoala înseamnă, când părintii nostri nu găsesc bani si atunci
răscolesc ca sa găsească. (8 ani)

Vãzând succesul postarii despre economie de pe blogul Cati Lupascu, mai adaug:

Economie înseamnă sa nu mai cheltuim din salariu, ca sa-l punem la
banca. Cheltuim numai din ciubucul, care ni-l da  seful. (7 ani)


PS. N-am uitat  promisiunea de-a scrie despre transmiterea  mostenirii; intre timp abunda coincidentele; mai intâi trebuie sã-mi caut un avocat…

5 răspunsuri to “Copilãrii”

  1. După veselia postărilor, s-ar zice că ați avut musafiri foarte simpatici!!

  2. Cred ca explicatia pentru rascoala ma defineste cel mai bine. Culmea e ca gasesc de cele multe ori exact in pusculita lui. Ma scoate din necaz… 🙂

  3. P.S. Multumesc.

  4. CELLA said

    bifat la ‘citite’ 😉
    Cati scrie bine,
    aici îmi place,
    la ea e mult prea multă lume şi eu sunt cam sperioasă în ‘mulţimi’
    de la o vreme le evit sistematic şi consecvent
    nici nu prea ‘comentez’ unde-i puhoi de comentarii de ‘frică’ să nu las impresia, falsă, că aş aştepta reciprocităţi

  5. daurel said

    @Incertitudini, sunt tentat sa-mi pictez pe blog musafirii, insa nu toti imi inteleg glumele; parerea familiei !

    @Cati Lupascu,(si) mie mi se pare ca rasculatii cam asta fac: rascolesc.

    @Cella, ma bucur ca dna Lupascu isi face timp pentru cronicarii de pe blog; sper sa-i foloseasca in jurnalism !
    Despre reciprocitatea comentariilor si comentarii sunt multe de comentat.

Lasă un răspuns

 
