Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Dacã e marţi,…

Posted by daurel pe 26 Aprilie 2011

…ar trebui sã scriu mai multe postãri; sã recuperez, pentru a atinge cândva 30 de postari in 30 de zile…

Am 3-4 subiecte, insa la o analiza mai atenta am constatat cã toate au un numitor comun: ce mostenire transmitem, cui lasam mostenirea, cum vom fi pomeniti cât traim, daca vom fi iertati dupa…?

Dar, mai ales, cât mãrturisim despre preocuparea pentru nume si renume?

Asadar, am gãsit coincidente in majoritatea intâmplarilor acestor zile de sãrbatoare.

Aceasta-i prima postare de marţi.

3 răspunsuri to “Dacã e marţi,…”

  1. CELLA said

    chiar daca nu prea cred eu in coincidente aseara exact la asta m-am gindit: „ce lasam mostenire transmitem, cui lasam mostenirea, cum vom fi pomeniti cât traim, daca vom fi iertati dupa…?”

  2. Nu vă supărați de nepriceperea mea, dar cu cine concurați?

  3. daurel said

    @Cella, chiar ?

    @Incertitudini, asta cu 30 este un criteriu in zelist; poate-mi dau publicitate si-mi scot parleala…

Lasă un răspuns

 
