Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Un vechi banc, bine readaptat,…

Posted by daurel pe 19 Aprilie 2011

…l-a trimis in circuit pe e-mailuri dna Veronica.

ANUNT!!


„Angajam vânzatoare”


Se prezinta o fãtuca la interviu; este acceptata; patronul i-a dat câteva indicatii despre marketing:

„Fata draga, noi nu zicem NU la clienti; chiar daca nu avem produsul in stoc… ii aburim, ii amânãm…; este bine sã revina, poate rezolvam…”

Zis si fãcut ; trece o luna, prinde fata manevrele.

Intra un potential client,  incepe un dialog.
mãnusi aveti?
V: pãi, sigur… de care sa fie? de piele? tricotate?
de piele, normale.
V: cu un deget, cu 2 cu 5?
normale, cu 5.
V: albe, rosii, verzi?
negre, normale.
V: le purtati la palton sau la jacheta?
la palton, ca vine iarna
V: domnule, eu va propun sa veniti mâine cu paltonul, sa vedem ce se asorteaza.

Pleaca omul fericit cã-l bãgase cineva in seama, dar – când sã iasa pe usa, intra val-vârtej un tip hiper-furios, cu un colac de buda intr-o mâna si cu o placa de faianta in cealalta:

– Cucoana, uite: asta-i  culoarea capacului de la buda, asta-i nuanta la faianta, curu’ ti l-am aratat ieri; ACUMA, IMI DAI HÂRTIE IGIENICA????

6 Răspunsuri to “Un vechi banc, bine readaptat,…”

  1. Zamfir POP said

    Mă distrează (vorba vine!) la vânzătoarele de-acum, cu şcoală, felul de a-ţi oferi şansa de a alege: De care doriţi, de 3 lei sau de 4? Nicidecum, cu dungă sau fără dungă.

  2. CELLA said

    cu mine au o problemă: nu cumpăr!
    am delegat ‘activitatea’ considerând-o factor de stres inutil şi posibil de eliminat

  3. Nu renunț la ideea de a cumpăra ce vreau. Indiferent de vorbăria vânzătoarei. Nu înseamnă că reușesc de fiecare dată.

  4. […] , Brad, Caius , CatiCaVoi , Cati ,Cornel ,Cosmin Stefanescu ,Costin Comba , Cristi , Danette , Daurel ,Delilah , Angela , Doina , Radu , Flavius ,Florina , Gabi ,Gabriela Savitsky , Gabriella , George , […]

  5. Mirela said

    Ce nervi mi-au facut niste alea, angajate de firmele care comercializeaza pasta de dinti in market! Stateau una langa alta de nu puteam sa vad tuburile cu pasta de dinti pe rafturi! Am dat-o pe una la o parte, m-a agresat efectiv: ca nu cumpar mai bine AIA, nu AILALTA??? Sunt dezastru gagicele astea. Cocotate pe tocuri, enervante, neconvingatoare…Pana la urma am zbierat la ele sa se duca naibii si sa munceasca (nu se vindea nimic din cauza lor, ca eu produsul pe care il acopereau cu corpurile lor enervante il voiam) si am luat un Colgate, care, deh, n-are nevoia de ATATA reclama! Vezi, vezi cum am luat ALTCEVA decat ce-au vrut patzachinele alea?! Ar fi cazul sa nu mai faca!
    O seara linistita!

  6. daurel said

    @Zamfir, vanzatoarele nu mai prezinta nici un pericol…; se cam gasesc de toate.

    @Cella, m-am obisnuit sa particip la cumparaturi…; ca un fel de paratraznet.

    @Incertitudini, cateodata reusesc sa cumpar ceea ce se asteapta familia…

    @Mirela, nu merita sa ne enervam; vanzatoarele tinere sunt niste fiinte ghidate de sefi; sunt si camere video…

Lasă un răspuns

 
