Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Am primit de la…

Posted by daurel pe 9 Aprilie 2011

…Sandu din Sighisoara mai multe glume bune; am selectat câteva. Eu nu le stiam, insa, preventiv, le-am trecut la categoria ” glume reincalzite”.

Am scos-o pe nevasta-mea la un restaurant.
S-a intâmplat ca ospatarul sa ia mai intii comanda mea: „Un cotlet mare de vita in sânge, pe gratar.”
Ospatarul, prevenitor, m-a intrebat: „Nu va pasa de vaca nebuna?”
„Nu.”, am raspuns. „Poate comanda si singura„…
…si atunci a inceput cearta!

Am intrebat-o pe nevasta-mea unde ar vrea  sa mergem  pentru aniversarea casatoriei noastre.
Mi s-a incalzit inima cind am vazut-o topindu-se de bucurie.
„Undeva unde n-am mai fost de mult timp...” a spus ea, nehotarita
Asa ca i-am sugerat: „Ce parere ai de bucatarie?„…
…si atunci a inceput cearta!

Nevasta-mea citea, in timp ce eu zappam canalele.
M-a intrebat: „Ce mai e pe televizor?”
I-am raspuns: „Praf”...
…si atunci a inceput cearta!

Intr-o gradinita din America , educatoarea le promite copiilor 2 $ daca vor raspunde exact la intrebarea:
„Cine a fost persoana cea mai importanta din istoria omenirii?”
Sean, irlandezul,  zice ca St. Patrick. Gresit, urmatorul la rand!

Se ridica McQueen, scotianul, si zice ca St. Andrew. – Gresit, urmatorul…
Shlomo, evreul,  zice ca Isus Cristos. Educatoarea ii da cei 2 $ pentru raspunsul exact, si-l intreaba, totusi, cum se face ca evreii il recunosc pe Isus ca cel mai important om din istorie.
Raspunsul lui: Eu stiu de fapt ca cel mai tare din istoria umanitatii a fost MOISE, dar BUSINESS IS BUSINESS!

PS: bancul a luat premiul 1 la festivalul international al bancurilor.
Motivatia juriului : A doua oara cand un evreu il vinde pe Isus.
8 răspunsuri to “Am primit de la…”

  1. gabriela said

    Mi-a placut si mie evreul. Stie ca oamenii prefera „adevarurile” care ar vrea sa le auda. Era de pe atunci filozof si om de afaceri. Poate e si asta o cheie a succeselor in afaceri ale evreilor.

  2. Ați simțit că lumea este cam cenușie..
    p.s De unde știe prietenul dumneavoastră , Sandu, atâtea?

  3. Reusite bancuri.Poate ca le-am auzit candva, nu-mi amintesc, asa ca au picat bine.
    BUSINESS IS BUSINESS! 🙂

  4. […] Daurel.Am primit de la… […]

  5. […] dacă ieşi din Cluj, indiferent de puncul cardinal ales, vei da de păduri în care aerul îţi ia minţile, atât este de îmbălsămat…Primăvara cu parfum de violete şi lăcrămioare, vara cu flori de […]

  6. Mirela said

    Daurel, ce voia sa gateasca domnul sot in bucatarie? Ca doar n-o fi scutit! 😉

  7. daurel said

    @Gabriela, poporul evreu are un proiect de …popor.

    @Incertitudini, tre’sa recunosc: bancurile sunt de la Veronica, insa nu se lega…
    Sandu, fost profesor de romana, acum pensionar; merge frecvent cu prietenii…; inclusiv la pescuit.

    @Supravietuitor, mai colorez si eu realitatea…

    @Mirela, era pe vremea cand romanii nu-si organizasera acasa open space…; bucatariile aveau vedere spre bucatariile din blocul vecin…

  8. Zalmoxys said

    Nu le văzusem pe astea – sunt absolut geniale. 😀 Cel cu vaca nebună… nu am cuvinte. 😆

Lasă un răspuns

 
