Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Unele subiecte de postare…

Posted by daurel pe 8 Aprilie 2011

…imi ies cu insistenta in cale, deci trebuie scrise. Mai dificil este cu alegerea si tratarea temelor…

Despre statutul personalului implicat in ajutor la  menaj si alte asemenea  activitati domestice, mi s-a vorbit in doua zile din patru directii. Am retinut, in principal, ca unele menajerele aflate in discutie au nume cam nepotrivite cu profesia.

-Aurora vrea din nou, cum s-a intamplat mereu in ultimii vreo 8 ani, sa plece in Germania, desi are vreo 50 de ani; este nemultumita de duritatea fiicei doamnei cu care a semnat contractul; nici fiica nu-i un copil; are firma de avocatura cu cativa angajati. Problema este ca titulara contractului vine numai de doua ori pe an in Romania. I-am sugerat Aurorei sa aiba rabdare pâna la Pasti, când vine doamna acasa, si-i va majora salariul la 1500 de lei; doar i l-a majorat in fiecare concediu…

– Athena, fosta profesoara de biologie, recent pensionata, este interesata de ingrijirea de copii sau bãtrani simpatici, insa nu discuta sub salariul minim; obligatoriu cu carte de munca si program de maxim 6 ore…

– despre Svetlana am aflat ieri de la venerabilul inginer care m-a onorat cu atributul de „singurul prieten”, deci n-o cunosc, n-am vazut-o. Am inteles ca are vreo 30 de ani. Prietenul meu are cateva probleme: a) Svetlana este ucraineanca si inginerul nu intelege ce vorbeste cu nevasta-sa care este refugiata din fostul URSS; b) Svetlana face cumparaturile necesare la preturi exagerate; inginerului i s-a retras dreptul de-a face cumparaturi… c) in zilele de curãtenie inginerul nu poate sã-si vizioneze emisiuinile preferate; d) este plãtita cu 100 lei pentru sase ore, ceea ce ar fi echivalentul a 100 de pâini…;

„Unde in lume, o tãranca necalificata este platita cu aprope 17 pâini pe ora ?”, m-a intrebat recent imboieritul inginer.

Desigur, in subsidiar, poate chiar in principal, inginerul voia sã afle dacã sotia mea isi ia ajutor plãtit la menaj…

Updatare: verificand de unde-mi vin unii cititori, am gãsit o poza care n-are legãtura cu postãrile mele, dar e buna pentru post(ul) mare; si nu numai…

De’S’legarea la peşte

5 Răspunsuri to “Unele subiecte de postare…”

  1. Veta, ai stricat chiuveta! La ce sume prezentati pe aici, cred ca e o cariera cu perspectiva…

  2. daurel said

    @Cati Lupascu, doamnele cu aptitudini in menaj viseaza la salariile din Vest.

  3. Florina said

    Cred că la poza cu pescăriţele, ar fi mai repede … agăţarea la peşte!

  4. CELLA said

    să fie primit!:)

  5. daurel said

    @Florina, da, cam discutabila activitatea…

    @Cella, Doamne ajuta !

Lasă un răspuns

 
