Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Croşetãri

Posted by daurel pe 6 Aprilie 2011

Am primt de la Brudi din Brad:

Un barbat si o femeie erau casatoriti de peste 60 de ani.
Ei impartaseau totul si discutau despre orice.Nu aveau secrete unul fata
de celalalt, cu exceptia unei cutii de pantofi pe care femeia o tinea
pe dulapul ei de haine, si , despre care l-a atentionat pe sotul ei sa
nu o deschida sau sa intrebe de ea vreodata.

In toti acei ani, el nici nu s-a gindit la cutie, dar, intr-o zi,
batrinica se imbolnavi foarte tare si doctorii ziceau ca nu prea mai
are sanse sa se insanatoseasca.Incercind sa puna toate lucrurile in
ordine, batrinelul a luat cutia de pantofi de pe dulap si a pus-o
linga patul sotiei sale.

Era si ea de acord ca era timpul sa afle si sotul ei ce era in
acea cutie.Cind a deschis-o, in cutie erau doua papusi crosetate si o
gramada de bani : in total vreo 25.000 de dolari.El a intrebat-o
despre continutul acestei cutii.’Cind ne-am casatorit , spunea ea,
bunica mea mi-a spus ca secretul unei casatorii este sa nu te certi
niciodata.Spunea ca intotdeauna cind ma suparam pe tine , sa tac din
gura si sa crosetez o papusica ‘………

Batrinelul era atit de impresionat, incit abia isi putea stapini
lacrimile.Doar doua papusi erau in cutie ! Ea fusese suparata numai de doua ori in toti acesti ani in care au trait impreuna.Nu mai putea de fericit!

‘Iubito, spuse el,inteleg existenta pãpusilor, dar toti acesti bani ?

‘Oh, zise ea, acestia sunt banii pe care i-am obtinut din vânzarea
pãpusilor’…

Am mai gãsit, cumva tot pe aceasta tema,  postãrile: Prin casa si  Crosetarea unei relatii.

Meritã  citit si: despre cãcatul de balena

9 răspunsuri to “Croşetãri”

  1. Mirela said

    Te invităm pe noul nostru blog, Clipe de Cluj, blog de Cluj și nu numai, lansat oficial la adresa:
    http://www.clipedecluj.ro/
    Echipa Clipelor de Cluj speră să găsești lucruri interesante și frumoase. Vino să ne vezi! Poate vei fi colaborator! 😉

  2. […] Negura, Theodora,  Gabi Ilieș, Redsky, Zina, Umograf, Gina, Virusverbalis, Vania,   Ana Usca,Daurel, CELLA, Vania, coolnewz, Cati Lupascu,   Anca, Raza mea de soare,  Coolnewz, Gabriela […]

  3. […] și Mirela Pete Napocel și administrat de Xaba Pete. A aparut din dorinţa autorilor de a prezenta Clujul, oraşul din inima Transilvaniei, in care s-au instruit şi afirmat generaţii intregi, un loc care […]

  4. Pentru că mi-ați prezentat postul ,asta însemnând că și astăzi lumea o să vină să se inspire, dar și pentru că ieri am primit cei mai mulți vizitatori- grație papuceilor- cred că este cazul să încep să croșetez păpuși cu papucei. Mulțumesc!

  5. Imi place povestea. 🙂

  6. […] Daurel.Croşetãri […]

  7. Foarte tare!!!! Ia sa ma gandesc, eu oare cate papusi ar fi trebuit sa crosetez!? Upsss. eu nu stiu sa crosetez… Deci, de cate ori ma supara trebuie sa iau bani din cutiuta … 🙂

  8. emahategan said

    Pacat ca bunica mea nu a stiut povata asta!Dar poate ca nu e tarziu sa incep de-acuma sa crosetez…

  9. daurel said

    @Mirela, sa fie intr-un ceas bun !

    @Incertitudini, blogosfera reactioneaza dupa legile ei; pentru mine cam incalcite…

    @Supravietuitor, multumesc.

    @Cati Lupascu, parca era altfel povestea…

    @Ema, crosetat, tricotat…; numai sa nu fie suparare…

Lasă un răspuns

 
