Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Imi propun…

Posted by daurel pe 5 Aprilie 2011

…ca intr-o zi ploiosa sa vad filmul Discursul regelui; pentru acest eveniment va trebui sã-mi improspãtez contextul istoric. Deja am primit filmul de la doua surse republicane si una pro-monarhica.

In aceasta perspectiva, m-am bucurat de urmãtoarea stire:

O ziarista britanica a deschis o scoala pentru printese. Potrivit ei, fetitele ar trebui pregatite, inca de mici, pentru situatia in care ar fi  si ele luate de sotie mai tarziu de vreun print, anunta Antena 1.

Scoala Printeselor si-a tinut prima lectie intr-un hotel de lux din Londra. Douasprezece fetite de 7-8 ani au invatat cum sa salute sau cum sa ia ceaiul. „Inainte, eram timida si ma simteam o persoana obisnuita, dar acum ma simt ca o printesa”, a mentionat o viitoare printesa.

„Toate fetitele, fie ca sunt de origine americana, britanica, din Australia, Franta sau Germania au acest vis secret de a ajunge printese. Am vrut sa incurajez acest vis”, a spus directoarea scolii.

Un curs de trei saptamani costa aproximativ 4000 de dolari. (http://infoportal.realitatea.net/articol~din-actualitate~info-2325180~scoala-pentru-printese-si-a-deschis-usile-in-londra~din-actualitate.)

5 răspunsuri to “Imi propun…”

  1. Tema noastră pentru sâmbătă este despre prințese..
    Altceva vreau să vă spun- am înțeles că de sărbătorile pascale vine una dintre fiice- poate îi faceți o surpriză, alegeți modelul și vedeți mai departe…http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/04/prin-casa.html

  2. Sa va faceti timp sa vedeti filmul. Este foarte foarte bun!

  3. gabriela said

    interesant si postarea aceasta. Parca si aud peste vreo 15-20 de ani, fetele dicutand intre ele:”daca nu esti printesa, nu existi”.

  4. daurel said

    @Incertitudini, „bucurosi le-om duce toate…”

    @Cati Lupascu, imi tot pregatesc terenul;cred ca voi pune ceasul sa sune, intr-o buna dimineata, cu doua ore mai devreme.

    @Gabriela, fiecare fetita ESTE O PRINTESA…

  5. […] Si mi-a placut mult si : https://daurel.wordpress.com/2011/04/05/imi-propun/ […]

Lasă un răspuns

 
