Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Stropirea pomilor

Posted by daurel pe 2 Aprilie 2011

Am dat titlul potrivit pentru a accesul direct al celor interesati de lucrãri urgente.

Sper sa nu fie prea tarziu; eu i-am stropit azi, dupa o sãptamana de cautari a insecticidului indicat. Am gasit si pompa, si lancea; necuratate de anul trecut, insa au functionat……

Alte informastii in http://www.bistritanews.ro/index.php?mod=article&cat=12&article=1811

Pentru un cires si un cais am folosit 5 litri de solutie 1,5 % NUPRID OIL CE; n-am gãsit concentratul decât la o,5 L/25 lei, din care se pot obtine 30-35 litri de solutie; deci mai am concentrat si pentru prieteni…

M-am tot gândit, de ce se aplica atunci când temperatura zilei este peste 10 grade C; cred ca atunci apar dãunatorii pentru a ataca florile…

Se aplica inainte de inflorire !

Succes !

6 răspunsuri to “Stropirea pomilor”

  1. Andi Bob said

    Mi-am amintit cu mare drag de bunicul meu, făcea un mare ritual din stropirea pomilor…îmi crea aceeași senzație ca atunci când mă ducea la biserică. Unde s-au dus toate frumusețile alea? 😦

    Zi senină vă doresc

  2. Mulțumim pentru avertizare, altfel, din neștiință, amânam stropirea pomilor pentru săptămâna de dinaintea Paștelui!!

  3. Nu ma pricep la pomicultura, insa cred ca acum a fost momentul ca pomii sa fie stropiti.Am vazut si pe la noi ca s-au curatat pomii, s-au varuit trunchiurile lor si precis au fost stropiti pomii fructiferi. 🙂

  4. Sa stropim pomii. Un gest plin de simboluri.

  5. daurel said

    @Andi Bob, asocierea livezii cu amplasarea bisericilor satesti mi se pare interesanta.
    Bisericile satesti sunt cam la locul lor; am auzit ca sunt putin frecventate…

    @Incertitudini, depinde si de zona; am dat cateva linkuri.

    @Supravietuitor, sunt mai multe proceduri;si eu sunt cam incepator…; ma documentez pe net…

    @Mircea Suman, da, este un fel de ritual, deoarece mai intai se curata de uscaturi.

  6. Mihai said

    Bine ca mi-ai adus aminte ca uitam sa ii stropesc si nu era bine dupa, ms:)

Lasă un răspuns

 
