Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Pentru cititorii mei…

Posted by daurel pe 31 Martie 2011

…recenti, dar nu numai, repostez ceva referitor la simtul practic; care nu-i tot una cu bunul simt.

Despre dl Plesu nu am chef sa scriu decat cã prostia este molipsitoare; dumnealui a luat-o de la dl Liiceanu; reamintesc cã eu pun semnul egal intre orgoliu si prostie.

Pâna la iesirea din recesiune, deci azi, mai am in plan inca o postare despre sirenele bune.

Pentru cei care nu cred ca vom iesi din recesiune, tot azi, voi posta câteva metode de supravietuire.

Deocamdata repostarea Simt practic/ iunie 6, 2009/

In vremea copilariei mele povestile erau foarte lungi. Multora nu stiu le cunosc finalul, deoarece adormeam…

Am auzit recent o poveste veche, dar scurta. Iat-o:

O cusatoreasa, adica nu tocmai croitoreasa, locuia intr-o casa lacustra. Avea un sot pescar fara noroc, deci traiau amandoi din ce castiga femeia. Cum cosea ea, pe prispa casei, si-a scapat degetarul in apa. Fara degetar nu-si putea tine casa, mureau de foame. Despre facturi nu stiu daca aveau de achitat… Pe cand scormonea disperata in apa cu o plasa, apare o sirenã si-i ofera un degetar de aur. Femeia il  refuza spunand cã nu este al ei. Sirena se scufunda si se intoarce cu un degetar de argint, dar cusatoreasa il refuza si pe acesta. Normal, la a treia incercare sirena aduce degetarul cel obisnuit, cel ieftin al femeii. Dupa cum bãnuiti, sirena ii lasa toate trei degetarele acestei femei cinstite…Nu se stie daca i-a spus sotului despre intâmplare. Eu cred ca nu i-a spus… Dupa un timp, intr-o seara obisnuita, adica  dupa o zi in care pescarul s-a intors acasa obidit si cu plasa goala, s-a intâtmpla o nenorocire: pescarul cade in apa si fiind obosit, poate si beat, nu poate inota; dispare in adancuri.  Femeia striga, se agita, arunca plase in apa, dar omul nu apare. Asta-i varianta cusatoresei, martori nu au fost.

Apare, in schimb sirena si o intreaba ce-a pãtit. Sirena intelege repede , se scufunda si revine sustinand  un barbat, in slip, cu parul dat cu gel, zimbitor, semãnând izbitor cu Mircea Radu. Spre stupoarea sirenei cusãtoreasa il accepta si multumeste. “Stai, femeie schimbatoare, de ce minti? Stii bine ca acesta nu este sotul tau! ” Femeia rãspunse cu umilinta: “Iartã-mã  sfanta zana, dar daca-l refuz ,o sa mi-l aduci, probabil, si pe Mircea Badea si, abia la urma  pe al meu. Eu sunt o femeie sãraca si nu pot sã-i intretin pe toti trei; chiar daca am trei degetare, tot cu unul lucrez…”  Am cateva variante de final, dar nu le scriu; puneti fiecare ce vreti!

 

Updatare din motive de statistica, 31 martie 2011:

Am incercat in cele ce urmeaza sa demonstrez ca am publicat 630 de articole si am contorizat peste 6000 de comentarii; in doi ani. N-a aparut ca sunt 1200 de comentarii in spam…

Schimbă temaTheme Andreas09 with 11 Widgets


5 Răspunsuri to “Pentru cititorii mei…”

  1. […] Daurel.Pentru cititorii mei […]

  2. Cum în 2009 nu ne cunoşteam nu o citisem. Mi-a plăcut răspunsul cusătoresei.

    Despre recesiune ce să zic ? Mâine este parcă 1 aprilie, nu-i aşa ?

  3. g1b2i3 said

    Eu ma gandesc ca tot pe sotul ei il vrea si sirena il va aduce.
    Nu am inspiratie deloc pentru alt final al povestii. 🙂

  4. Adică pescarul întreținut se numea tot Mircea?

  5. daurel said

    @Dictaturajustitiei, ma bucur ca v-a placut; recesiunea? vom trai si vom vedea…

    @G1b2i3, unii suntem mai comozi…

    @Incertitudini, nu m-as fi gandit la aceasta conexiune…Este logica.

Lasă un răspuns

 
