Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

In martie imi serbez ziua de nastere…

Posted by daurel pe 26 Februarie 2011

…in ziua oficiala sau intr-o zi nelucratoare apropiata. Sunt ani când o fac uitatã, nu fac invitatii, nu deranjez lumea, nu-mi fac obligatii…Rãmâne emotia tonica a felicitarile primite prin telefon.

Un vãr nãscut in ianuarie m-a sunat de ziua lui din SUA sã mã intrebe ce-am pãtit de nu l-am felicitat; se pare cã nu-l intrebase nici un cunoscut de sãnatate nici  la anul nou…

Anul acesta voi fi cãutat intens de ziua mea, deci nu pot sa evit organizarea unei petreceri; nu cã ar fi o cifra rotunda, dimpotriva…

 Câtiva tinerii din marea familie careia ii apartin si-au pus mintea, timpul si banii la contributie pentru a alcatui si tipari un calendar de perete cu pozele rudelor; pozele sunt plasate in chenarul zilelor, deci este greu de ratat sãrbãtoritul de serviciu…Sunt date adresele, gradele de rudenie, numere de telefon…

Suntem trecute in calendar peste o suta de persoane…La unii am fost la nunta, unii au fost la nunta mea, cam toti au fost la nunta fiicei mele; deci oameni de nadejde.

Daca depãsesc aceasta provocare cu bine, voi scrie un articol pe aceasta tema; pânã atunci sugerez  celor care vor sa cheltuie o anumita suma pe cadouri, sã mã intrebe despre ce am nevoie.

10 răspunsuri to “In martie imi serbez ziua de nastere…”

  1. La mulți ani anticipat!!!
    Ideea cu un calendar de familie sună foarte bine!
    Eu țin minte toate zilele de naștere/nume/căsătorie(puține pentru ultima categorie) ale celor apropiați Mă comport responsabil. Se apropie repede de tot o zi!( cred că sunt cam singura care își amintește, nu este mărțișorul).
    p.s.scuze că m-am văicărit în spațiul dumneavoastră!

  2. O familie deosebita asa cum ne dorim cu totii.
    Va urez de acum La multi ani cu sanatate si astept povestea aniversarii din martie!

  3. […] Daurel.In martie serbez ziua de nastere… […]

  4. CELLA said

    ce ai NEvoie ?

  5. CARMEN said

    am notat si astept martie sa te felicit! 🙂

  6. Zamfir POP said

    De ce NU ai nevoie. Cred că lista ar fi mai scurtă!
    De urat … îţi urez de-acum: La Mulţi Ani, cu muuuuuuuuuuuuuuuuultă sănătate şi, dacă se poate, ŞI un dram de noroc!

  7. emahategan said

    Daca e in martie,de ce nu e trecuta in „Zi(-)le”?…eu mai cunosc persoane care isi amintesc de aniversarile celor apropiati si de aniversarea lor nu primesc nici macar telefoane…Fericirea maxima e atunci cind poti da si nu bati”darabana”sa stie toata lumea.
    La multi ani,anticipat!

  8. daurel said

    @Incertitudini, eu le aveam in agende si-mi era lene sa le transcriu anual; acum le am pe prima pagina a blogului spre uzul tuturor celor interesati.
    Multumesc !

    @Supravietuitor, multumesc de urari; daca iese ineresant si cu profit ma voi lauda pe blog

    @Cella, comunic fiecarui ofertant in limita sumei de criza avute in vedere.

    @Carmen, primesc!

    @Zamfir, mulţam fain ! NU mai am nevoie de caini si pisici; ca rimeaza cu purici…

    @Ema, in Zi(-)le nu are rost sa-mi trec si ziua mea…
    PS. In privinta daruirii este o vorba: „sa nu stie stanga ce face dreapta”…

  9. La multi si de la mine, cu sanatate si bucurii. Si petrecere mare, daca tot nu aveti scapare.
    Eu deja nu ma mai gandesc decat la tort. O felie, mica, pe blog, se poate!? 🙂 Macar sa salivam delicat.

  10. Mirela said

    La mulți ani!
    Ei, eu sigur știu data exactă! Numai bine, sănătate și bucurii! 🙂

Lasă un răspuns

 
