Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Jocurile de neuitat ale copilariei…

Posted by daurel pe 22 Februarie 2011

…le-am gasit la Marius Cruceru, care, probabil, este cel mai neconventional cadru universitar; oricum este cel mai blogger dintre dascali…

Azi i-am rascolit blogul si m-am bucurat ca am gasit dictionarul Webster, pe care l-am trecut in blogroll meu.

Despre jucariile copilariei mele pot sa spun ca n-am fost original; i-am imitat pe copiii mai mari: in casa pe frati, pe ulita pe cine se nimerea…

Cred cã, doar copiii singuri la pãrinti au ocazia de-a se manifesta precoce, original si memorabil…

Iatã doua ipostaze(daca nu apar, urmati linkul):

A) urbanã si actuala:

Pagini: 1 2 3

8 Răspunsuri to “Jocurile de neuitat ale copilariei…”

  1. Așa, da!!!

  2. p.s.pagina3

  3. Anonim said

    Ce jucarii?cum,la 2 ani nu are telefon celular copilul?E de rasul prietenilor! Glumesc,bineinteles…dar e amara gluma mea.
    Eu eram experta in a face vioara din tuleu de cucuruz si arc cu sageti.Eram numai vreo 2-3 fete intr-un grup de 11 flacai de varsta noastra.
    Faceam si papusi din coceni.Aveam o joaca speciala cand ploua.Luam nuiele flexibile in varful carora puneam o bila de noroi si”pictam”poiata vecinului de peste drum!

  4. CELLA said

    ce faci, prietene, te-ai ‘luat’ cu joaca🙂
    no, nu-i bai… că şi noi … tot pag.3

  5. S-a stricat calculatorul?

  6. Preferata mea a fost mingea. Si eram disperata sa inalt zmeie. Dumnezeule, si ce caricaturi de zmeie ieseau din mana mea. Da’ se inaltau saracele ca le puneam coada de 10 metri.

  7. daurel said

    @Incertitudini, multumesc.
    Cand am inceput sa profit de copy/paste nu mai merge tehnica; insa nici n-am convingerea ca merita innoita, reparata;
    Mai cred, sper, ca se poate trai si fara laptop sau calculator performnant

    @Anonim, asta cu nuiaua si pictarea la distanta merita actualizatsa !

    @Cella, mi s-au cam stricat jucariile astea moderne numite IT, iar lutul este inca inghetat; dar vorba aia: ” vine dalba primavara…” (http://www.minte9.com/kb/doina-lui-lucaci-cu-versuri-si-acorduri-muzica-folk-emilian-onciu-i1787)

  8. CELLA said

    SU-PER-BĂ !!! şi ce o mai cîntam
    of, of…

    şi… ? … chiar vine ?😦

    mă tem că mai pilim o vreme la lanţul ăla

Lasă un răspuns

 
