Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Cam asta-i situatia

Posted by daurel pe 19 Februarie 2011

gandulpolitica rss

Primarul care doarme CU POZA ELENEI UDREA SUB PERNĂ

7 răspunsuri to “Cam asta-i situatia”

  1. Geocer said

    Mda, sfârcurile alea nu arată rău deloc.

  2. Mirela said

    …sau blonda de la Cotroceni. Sau blonda lu base…sau emblema carpatina a frunzei…gata, weekend frumos, Daurel! 🙂

  3. Zalmoxys said

    Nu este cumva o imagine prelucrată? :mrgreen:

  4. Adrian SM said

    Crucea de piatră?… 🙂

  5. Mi-ar fi placut ca, in continuare, primarul sa spuna: Asa ca. stimata doamna ministru, va dau o poza de a mea pentru reciprocitate.

  6. daurel said

    @Geocer,(viitoare) mama a patriei…

    @Mirela, este pe cai mari…

    @Zalmoxis, asa cred si eu…Am dat sursa, ca n-am bani sa ma judec cu Puterea…

    @Adrian SM, s-ar putea !

    @Mircea Suman, ministra are dosarele primarilor.

  7. Este contrafăcută! Se vede cu ochiul liber( nu sunt invidioasă, doar realistă).

Lasă un răspuns

 
