Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

PoVesti din Satu Mare si…

Posted by daurel pe 13 Februarie 2011

…din Mizil.

Incep cu ultimul:

La recenta editie a  Festivalului „Romeo si Julieta la Mizil”, la sectiunea   poezie au fost acordate urmatoarele premii:

Marele Premiu „George Ranetti”: Victoria Milescu din Bucuresti si Liviu Ofileanu din Hunedoara

Premiul „Grigore Tocilescu”: Liliana Filisan – Constanta

Premiul” Agatha Bacovia”: Raluca Dumitran – Campina si Maria Postu – Bucuresti


Din Adevarul de Satu Mare am retinut o idee de afaceri cu plante energetice:

  • Andreea Ofiţeru/4455 afişări/Marţi 8 feb 2011

//

Salcia scandinavă, o rudă a răchitei, e cultivată în Harghita

Foto: guliver getty images

Alte neclaritati pe teme agricole gãsiti in articolul Afacere: superburuieni pentru foc

Din acelasi ziar am aflat ca peste cativa ani vom circula Cu barca pe Someş între Dej şi Tokaj; si asta-i o veste buna.

O veste de poveste am lãsat-o la urmã; este din Gazeta de Nord-Vest:

(…)În schimb, un poliţist de frontieră, fost şef de tură la Halmeu şi fost amant al Nicoletei Dobrescu, a păţit-o mai rău. Acesta şi-a amanetat apartamentul părinţilor şi i-a dat banii Nicoletei pentru a-şi cumpăra funcţia. Când afacerea a picat, bietul frontierist a rămas şi fără amantă, dar şi fără bani.

Updatare: Despre Otilia Cazimir gasiti pe blogul Supravietuitor, de unde am copiat urmatoarea marturisire a poetei botezata de Sadoveanu:

„Dați-mi voie să vă mărturisesc, după atâta amar de ani că numele acesta, pe care totuși l-am purtat cu cinste, nu mi-a plăcut niciodată. N-am nimic în comun cu eroinele legendelor germane, iar cea dintâi <Otilie> pe care am întâlnit-o în viață – fetița cu care am stat în bancă în clasa primară – era proastă, grasă și buboasă…”.

 

6 răspunsuri to “PoVesti din Satu Mare si…”

  1. CELLA said

    reVIN

  2. teonegura said

    Chestia aia cu barca pe Somes era cumva dintr-o plat-forma electorala cu chenar portocaliu? 😉

  3. Ați început cu laudă poeziei și ați încheiat, în același registru artistic- cu ”epitete în lanț”( ciudată ființă , Otilia Cazimir)- adică eu înțeleg că stilistic, i-ați ”aranjat ”pe toți- de sub fotografie!

  4. […] Theodora, Vania,  Cristian Dima, Vania, Teo Negură,  Gabriela, Gina, Carmen Negoiță, Melami, Daurel, Strongvaleriana, Gina, Buimacii, Grișka mustăți lungi, gheare lungi, […]

  5. daurel said

    @Teonegura, acolo este vointa UDMR.

    @Incertitudini, asa s-a nimerit; nu prea laud poezia, ci creatorii onesti.

  6. […] Cristian Dima, Teo Negură, papagigli, Gabriela, Gina, Carmen Negoiță, Silavaracald,Daurel, Strongvaleriana, Veronicisme, […]

Lasă un răspuns

 
