Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Dedublare

Posted by daurel pe 11 Februarie 2011

Am intrebat  o veche cunostinta dacã frecventeaza cultul religios in care s-a nãscut, cultul pãrintilor lui.

Nu voiam sã-l pun in incurcãtura, eram si eu, poate mai sunt, in situatia respectiva. Atmosfera era destinsa, eram la o nunta. Mi-a rãspuns bucuros si confesiv:

„Vezi tu Aurele, bine cã ai adus vorba, chiar mã gândeam de multe ori, pe mãsura ce imbãtrânim, si eu, si nevasta-mea, cã locul nostru este la biserica de care stii…Ii inteleg sunt cu sufletul alãturi de ei; astept un prilej…

Am trecut pe lânga biserica respectivã de mai multe ori cu gândul de-a intra…Desigur, ii cunosc pe toti, insã nu sunt nici unii dintre ei oameni cu care sa pot discuta inafara bisericii; unii sunt intelectuali, altii sãrãntoci, vai de mama lor…; cei mai multi sunt cei cãrora le mai dau de lucru peste sãptãmâna; mai mult le dau de pomana, ca nu sunt in stare de nimic…Pe intelectuali ii stii si tu care sunt; sunt gomosi, scortosi, distanti…Vreo doi sunt si aici, nu te-am vazut nici pe tine povestind cu ei…

Dincoace sunt cu prietenii mei, sunt ales si in consiliul bisericesc…”

Cam asa-mi explic si neimplicarea mea, ca sa nu generalizez, in politica, actiuni civice, umanitare culturale, sindicat…; chiar daca am aderat emotional la toate, iar la altele chiar cu semnatura…Pur si simplu la nici unele nu-mi place anturajul

Probabil, daca eu sau cineva apropiat ar fi in consiliul vreouneia dintre acestor asociatii, altfel s-ar pune problema…

2 răspunsuri to “Dedublare”

  1. CELLA said

    ai un ‘talent’ să mă zgîndări nţ, nţ, nţ 🙂

  2. daurel said

    Talent este putin zis…

Lasă un răspuns

 
